MENU
Advertisement

Arkadiusz Wójcik za Macieja Filipkowskiego w Samsungu

1 lipca 2015Blog redakcji

Dziś (1 lipca) Arkadiusz Wójcik  dotychczasowy szef działu operatorskiego – objął stanowisko szefa działu IM (IT & Mobile) w Samsung Electronics Polska. Zastąpił na tym stanowisku Macieja Filipkowskiego, który kierował tym działem od lutego 2013 r.

arkadiusz_wojcik_samsung

Do nowych obowiązków Arkadiusza Wójcika należeć będzie „tworzenie, realizacja strategii oraz kompleksowe zarządzanie sprzedażą produktów mobilnych i IT”. Będzie on także nadzorować dystrybucję produktów mobilnych zarówno poprzez operatorów, sieci retail oraz salony własne (Samsung Brand Stores).

„Dział IM to jeden z najważniejszych działów w naszej firmie. Jestem pewien, że bogate doświadczenie Arkadiusza, pozwoli rozwinąć i umocnić naszą pozycje na rynku w kategorii urządzeń mobilnych, a także wzmocnić relacje z naszymi kluczowymi partnerami biznesowymi” – skomentował Hadrian Baumann, prezes zarządu Samsung Electronics Polska.

Arkadiusz Wójcik jest absolwentem Politechniki Śląskiej i Wyższej Szkoły Bankowej. Ze sprzedażą i marketingiem związany jest od lat 90. XX wieku, a od prawie 20 lat jest managerem zarządzającym. Posiada doświadczenie w obszarze zarządzania kanałami sprzedaży do rynków konsumenckich i biznesowych. Dołączył do zespołu Samsunga w marcu 2015 r., wcześniej pracował m.in. w firmach Orange Polska, Dell, Telekomunikacja Polska i Ving.

Nota bene, obaj –  Maciej Filipkowski i Arkadiusz Wójcik – znają się z firmy Dell, gdzie przez ok. 2 lata pracowali razem, gdy pierwszy z nich był dyrektorem generalnym polskiego oddziału, a drugi dyrektorem marketingu Dell sp. z o.o. Być może więc Maciej Filipkowski ściągnął Arkadiusza Wójcika jako swojego następcę?

Sam nieoficjalnie zdradza, że na razie „robi sobie wolne”. Choć i tak ma wiele zajęć jako doradca lub inwestor w firmach: Billon, Fureo Games, Skilltelligence, LokalnyRolnik.pl, Enevea i MobileMed. Jest również partnerem w Hedgehog Fund i członkiem Rady Nadzorczej InPost.

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »

Zapisz się na nasz newsletter - otrzymasz 2 raporty

Ponad 50-cio stronicowe wydania w wersji PDF:

1. "Biznes In-memory"
2. "Cloud Computing:
      Aplikacje i Infrastruktura"

Wyślemy do Ciebie maksymalnie 4 wiadomości w miesiącu.

Dziękujemy

Na podany e-mail wysłaliśmy link z prośbą o weryfikację
adresu. Po kliknięciu w link otrzymasz dostęp do raportów.