MENU

Benemen Polska i Comtrust wprowadzają rozwiązanie do zarządzania kompleksową komunikacją BeneCloud Nowość produktowa

5 października 2016Branża, Polecane tematy, Rynek

Nowość produktowa
Fiński operator Benemen Oy wprowadza usługi komunikacyjne i telekomunikacyjne na rynki środkowej Europy poprzez utworzenie spółki Benemen Polska sp. z o.o. oraz rozpoczęcie współpracy z firmą Comtrust, polskim partnerem wdrożeniowym.

komunikacja

Benemen to wiodący dostawca innowacyjnych rozwiązań do obsługi klienta i zarządzania komunikacją w biznesie. Kluczowym produktem jest BeneCloud – chmurowe, zintegrowane rozwiązanie do zarządzania kompleksową komunikacją przedsiębiorstw. BeneCloud integruje się z Microsoft Office365 i Skype for Business oraz oferuje rozwiązania, które zastępują tradycyjną centralę PBX i oprogramowanie contact center, łącząc wszystkie kanały komunikacji i sieć telefoniczną na całym świecie w jedną, łatwą w utrzymaniu platformę. Dzięki temu komunikacja, zamiast stanowić koszt, staje się najważniejszym elementem rozwoju przedsiębiorstwa faktycznie podnoszącym jego konkurencyjność.

Benemen wprowadza to, czego brakuje na rynku – integrację całej komunikacji firmy. Obecnie większość organizacji ma wiele różnych rozwiązań telekomunikacyjnych, takich jak centrale PBX, call center, telefony komórkowe, które w przeważającej części są odizolowane i niezintegrowane, ponieważ proces ten jest bardzo kosztowny. Niestety indywidualne, odseparowane rozwiązania komunikacyjne nie zapewniają optymalnej wartości dla biznesu. Dlatego właśnie w Benemen telefonia komórkowa jest integralną częścią unified communication dostępną na tych samych zasadach, jak inne połączenia telefoniczne. Rozmowy komórkowe mogą być rejestrowane, nagrywane i zapisywane w systemach biznesowych.

Rozwiązanie Benemena zostało wprowadzone w 2007 roku w krajach skandynawskich, gdzie przedsiębiorstwa z różnych obszarów rynku uznały komunikację za kluczowy obszar biznesu i zdecydowały się na zintegrowanie jej w jedną platformę dostarczaną z chmury. Benemen ma obecnie przedstawicielstwa w Finlandii, Szwecji, Danii, Holandii, Polsce i Wielkiej Brytanii. W Polsce Benemen sprzedaje swoje usługi za pośrednictwem partnera – Comtrust, który odpowiada za wdrożenia, integracje i stanowi pierwszą linię wsparcia. Comtrust specjalizuje się w rozwiązaniach komunikacyjnych i ich integracji z oprogramowaniem biznesowym oraz jest partnerem wiodących dostawców systemów i sprzętu teleinformatycznego, w tym SAP i Microsoft. W wyborze partnera znaczenie miało doświadczenie Comtrustu w implementacji skomplikowanych procesów biznesowych i referencje z wdrożeń w Polsce i za granicą.

Więcej informacji: www.benemen.com oraz www.comtrust.pl

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »

Zapisz się na nasz newsletter - otrzymasz 2 raporty

Ponad 50-cio stronicowe wydania w wersji PDF:

1. "Biznes In-memory"
2. "Cloud Computing:
      Aplikacje i Infrastruktura"

Wyślemy do Ciebie maksymalnie 4 wiadomości w miesiącu.

Dziękujemy

Na podany e-mail wysłaliśmy link z prośbą o weryfikację
adresu. Po kliknięciu w link otrzymasz dostęp do raportów.