MENU

Biznes

Microsoft Dynamics CRM: W odpowiedzi na cztery trendy

16 grudnia 2013 • Biznes, Polecane tematy, RynekComments (0)

Mija miesiąc od polskiej premiery najnowszej wersji środowiska Microsoft Dynamics CRM. Oprogramowanie zawiera szereg nowych funkcji wykraczających poza obszar obsługi i nawigacji. Jednak to właśnie nowy interfejs najbardziej rzuca się w oczy. Co tak naprawdę zmieniło się w porównaniu z poprzednią, liczącą już prawie trzy lata, wersją...

Przeczytaj cały artykuł

Przemysł mniej zainteresowany internetowymi społecznościami?

12 grudnia 2013 • BiznesComments (0)

Z przeprowadzonego przez firmę IFS badania wynika, że na przestrzeni trzech ostatnich lat zmienił się kontekst zainteresowania mechanizmami społecznościowymi w przedsiębiorstwach przemysłowych. Spadło m.in. zainteresowanie integracją rozwiązań...

Chmura, aplikacje mobilne, analityka i społeczności kluczowe w branży contact center?

10 grudnia 2013 • BiznesComments (0)

Prognozy Interactive Intelligence zakładają, że w 2014 roku branżę contact center zdominują technologie cloud computing oraz narzędzia pozwalające na efektywną obsługę klienta za pośrednictwem urządzeń mobilnych. Wzrosnąć ma także rola...

Business Intelligence w małej firmie

2 grudnia 2013 • Biznes, RynekComments (0)

W październiku do oferty firmy Sage trafiło nowe, pomyślane przede wszystkim z myślą o małych i średnich organizacjach, rozwiązanie klasy Business Intelligence. Ma to być odpowiedź na oczekiwania sektora MSP w zakresie łatwego dostępu do...

Salesforce1, czyli chmura Salesforce w nowej odsłonie

27 listopada 2013 • Biznes, Polecane tematy, RynekComments (0)

Salesforce1 to nowa platforma, która ma pozwalać na łatwe połączenie funkcji realizowanych przez różne systemy oparte na rozwiązaniach Salesforce w nowe, wyspecjalizowane narzędzia. Za sprawą nowych komponentów łatwiejsze ma być też...

Nowa platforma procesowa dla IT i biznesu

25 listopada 2013 • Biznes, ProgramiściComments (0)

Australijska firm Atlassian po raz pierwszy oficjalnie zaprezentowała swoje nowe rozszerzenia dla platformy JIRA na polskim rynku. Mowa tu m.in. o dodatku JIRA Service Desk. Z rozwiązań stosunkowo mało znanej na polskim rynku firmy Atlassian korzystają...

Chmura, mobilność i nowe technologie wspierają rozwój sektora MSP

19 listopada 2013 • BiznesComments (1)

Małe i średnie organizacje aktywnie korzystające z nowych technologii IT statystycznie osiągają o15% wyższe przychody i generują o 20% więcej miejsc pracy niż firmy mniej zaangażowane w pozyskiwanie takich rozwiązań. To wnioski z analiz Boston...

Nowy CRM Microsoftu już w Polsce, co w nim nowego?

15 listopada 2013 • Biznes, Polecane tematy, RynekComments (0)

Całkowicie przemodelowany interfejs; predefiniowane, branżowe szablony działania systemu; lepsza obsługa mediów społecznościowych i urządzeń przenośnych to tylko niektóre z możliwości nowego systemu CRM z rodziny Microsoft Dynamics. Ledwie...

Swobodny dostęp do wiedzy = wzrost efektywności biznesu

12 listopada 2013 • BiznesComments (0)

Zapewnienie pracownikom swobodnego dostępu do informacji biznesowych przekłada się na zwiększenie sprawności biznesowej całej organizacji oraz zaangażowania pracowników. Badania przeprowadzone na zlecenie firmy Ricoh Europe pozwalają sądzić, że...

Współpraca z kontraktorem: Fixed Price vs. Time & Material

24 października 2013 • Biznes, CIO, Polecane tematyComments (0)

Duże przedsiębiorstwa coraz chętniej korzystają z kontraktorów, aby wesprzeć swoje projekty. Antal International porównał dwa modele współpracy z nimi. Firma stara się odpowiedzieć na pytanie, który model najlepiej się sprawdza? W jakich...