MENU
Advertisement

Cisco otwiera w Krakowie EMEAR Security Operations Center (SOC)

19 kwietnia 2016CSO, Rynek

Rozpoczynając piąty rok swojego intnienia, Cisco Global Services Center (CGSC) w Krakowie rozszerza zakres działności i dodaje nowe usługi do portfolio. Jedną z nowych funkcji w Krakowie jest EMEAR Security Operations Center (SOC), dostarczające klientom szeroki zakres usług związanych z cyberbezpieczeństwem, od monitoringu i zarządzania po kompleksową ochronę przed zagrożeniami.

Cisco

Z krakowskiego Security Operations Center świadczona jest usługa Cisco Active Threat Analytics (ATA). Umożliwia ona szybkie wykrycie i odpowiedź na incydenty bezpieczeństwa, dzięki analizie ruchu w sieciach klientów, ocenie danych telemetrycznych i wykorzystaniu globalnej wiedzy o aktualnych zagrożeniach. Inżynierowie w SOC zapewniają monitoring cyberzagrożeń oraz mogą zdalnie zarządzać infrastrukturą bezpieczeństwa.

Polskie SOC jest trzecim – po Stanach Zjednoczonych i Japonii – które Cisco posiada na świecie. Taka struktura pozwala Cisco na całodobowe dostarczanie usług związanych z bezpieczeństwem IT w modelu „follow the sun”, czyli niezależnie od tego, w jakiej strefie czasowej zlokalizowani są klienci.

Kolejny zespół, który dołącza do Cisco w Krakowie to Global Customer Success (GCS). Wspiera on klientów, którzy korzystają z subskrypcji Cisco na oprogramowanie, usługi, rozwiązania chmurowe i inne, pomagając w ich bardziej efektywnym wykorzystaniu w ramach procesów biznesowych klientów oraz w szybszym generowaniu realnych wyników.

Cisco Global Services Center w Krakowie świadczy usługi wsparcia technicznego i biznesowego dla klientów, partnerów oraz pracowników Cisco, obejmując zakresem działań takie obszary jak Consulting & Technical Services, Cloud & Managed Services czy Finance & Operations. Centrum należy do sieci ośrodków Cisco rozmieszczonych na całym świecie i koncentruje się na obsłudze klientów i partnerów z Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki oraz Rosji (region EMEAR).

W 2012 r. Cisco otworzyło centrum usług wspólnych w Krakowie, mając na celu zapewnienie klientom w Europie, na Bliskiem Wschodzie, w Afryce i Rosji (region EMEAR) szerokiego zakresu usług w wielu językach, dostępnych z miejsca odpowiadającego ich strefom czasowym. Ten cel pozostaje aktualny. Jednak dziś nasi klienci i partnerzy stoją przed nowymi wyzwaniami, takimi jak cyfryzacja, coraz bardziej złożony krajobraz cyberbezpieczeństwa, nowe modele dostarczania IT i zapotrzebowanie na usługi IT nowego typu. Nowe funkcje, które dziś ogłaszamy, odpowiadają na te właśnie potrzeby i będą realizowane przez zespół ekspertów, który tu zbudowaliśmy przez ostatnie lata” – mówi Norm DePeau, dyrektor Cisco Global Services Center w Krakowie.

Cisco Global Services Center w Krakowie zatrudnia obecnie ok. 1000 osób. Do pracy w tej firmie specjalistów IT przyciągają m.in. oferowane warunki i atmosfera. 30 marca 2016 r. Cisco Poland zostało wybrane najlepszym miejscem pracy w Polsce w kategorii firm zatrudniających ponad 500 osób. Ranking został sporządzony przez Instytut Great Place to Work na podstawie anonimowych ankiet przeprowadzonych wśród pracowników Cisco w Warszawie i Krakowie oraz analizy stosowanych praktyk HR. Instytut Great Place to Work w swoich badaniach mierzy 5 kluczowych kategorii: wiarygodność, szacunek, uczciwość, poczucie dumy i relacje w firmie. Cisco uzyskało wyróżniającą się ocenę w każdej z powyższych kategorii.

Cisco Global Services Center w Krakowie odgrywa kluczową rolę w naszej strategii obsługi klientów, partnerów i pracowników w regionie EMEAR i poza nim, a stworzony tu zespół przerósł nasze najśmielsze oczekiwania. Cieszymy się, że rozbudowując krakowski ośrodek i dodając do niego nowe funkcje, możemy tworzyć nowe miejsca pracy dla inżynierów i ekspertów biznesowych, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju w Polsce gospodarki opartej na wiedzy. W dzisiejszych czasach kluczem do sukcesu każdego przedsiębiorstwa jest znalezienie utalentowanych pracowników. Jesteśmy niezwykle dumni, że Cisco Poland zostało uznane najlepszym miejscem pracy w Polsce na podstawie opinii samych pracowników” – komentuje Norm DePeau.

Infographic_2016_Krakow_FINAL

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »

Zapisz się na nasz newsletter - otrzymasz 2 raporty

Ponad 50-cio stronicowe wydania w wersji PDF:

1. "Biznes In-memory"
2. "Cloud Computing:
      Aplikacje i Infrastruktura"

Wyślemy do Ciebie maksymalnie 4 wiadomości w miesiącu.

Dziękujemy

Na podany e-mail wysłaliśmy link z prośbą o weryfikację
adresu. Po kliknięciu w link otrzymasz dostęp do raportów.