MENU
Advertisement

Deloitte Digital rozpoczyna działalność w Polsce przejmując Digital One

21 października 2015Rynek

Deloitte Digital,  agencja interaktywno-konsultingowa należąca do firmy doradczej Deloitte, rozpoczyna działalność na rynku środkowoeuropejskim. Zaczyna od akwizycji Digital One, jednej z największych agencji interaktywnych w Polsce.

surfing-the-net-1242808-638x458

Przejęcie Digital One, agencji zatrudniającej dziś blisko 100 pracowników, zapewnia Deloitte Digital natychmiastowy dostęp do silnych i sprawdzonych kompetencji jednej z najbardziej doświadczonych agencji interaktywnych w Polsce. Jest to jednak dopiero pierwszy etap planu inwestycyjnego Deloitte Digital, który zakłada dalsze rozszerzanie zakresu usług, jak również obecności terytorialnej w Europie Środkowo-Wschodniej i poza nią, z zamiarem stworzenia dedykowanego huba, który będzie świadczył usługi z zakresu marketingu cyfrowego dla innych rynków europejskich.

„Jesteśmy unikalnym połączeniem agencji interaktywnej i firmy konsultingowej, zintegrowanych w ramach jednej, globalnej praktyki. Wyposażeni w silne, zorientowane branżowo kompetencje strategiczne, wiedzę i doświadczenie we wdrażaniu nowych technologii, a także mając do dyspozycji sprawdzone kompetencje agencji interaktywnej, będziemy obsługiwać naszych klientów w sposób, jakiego nie mogą dostarczyć tradycyjne agencje digitalowe czy firmy doradcze”- przekonuje Zbigniew Szczerbetka, Lider Deloitte Digital w Europie Środkowej.

W wyniku połączenia, Digital One będzie działać pod marką Deloitte Digital, zaś Olgierd Cygan, założyciel i prezes Digital One dołącza do Deloitte jako Partner i będzie zarządzał częścią agencyjną Deloitte Digital w Polsce i Europie Środkowej.

Stajemy się częścią Deloitte Digital, bo widzimy ogromny potencjał tej współpracy. To połączenie pozwoli nam rozwijać się jeszcze szybciej niż dotychczas. W pełni utożsamiamy się z unikalnym modelem działania i nową kategorią, którą stworzył Deloitte. Marketing cyfrowy zmienia się i rozwija bardzo szybko. Ten pionierski model, łączący doradztwo strategiczne, technologię i działania kreatywne jest moim zdaniem przełomowy i definiuje nową kategorię. Chcemy być częścią tej zmiany” – komentuje Olgierd Cygan.

To kolejny krok Deloitte, po niedawnym połączeniu ze Stratosferą, wiodącą firmą konsultingową specjalizującą się w pozycjonowaniu marek i marketingu strategicznym.

Deloitte Digital działa na świecie działamy poprzez tzw. studia, czyli sieć zespołów, którym zostawiamy sporo autonomii i pozwalamy funkcjonować w ich naturalnym, niekorporacyjnym otoczeniu. Chcielibyśmy, aby zachowały kulturę startupów będąc jednocześnie częścią potężnej międzynarodowej organizacji. Podoba nam się ich nieformalność, elastyczny, pozbawiony silnej hierarchii styl działania, luźna atmosfera, ale jednocześnie bezkompromisowość, co do jakości i estetyki, intensywne zaangażowanie zespołu w bliską, iteracyjną współpracę z klientami” – podsumowuje Zbigniew Szczerbetka.

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »

Zapisz się na nasz newsletter - otrzymasz 2 raporty

Ponad 50-cio stronicowe wydania w wersji PDF:

1. "Biznes In-memory"
2. "Cloud Computing:
      Aplikacje i Infrastruktura"

Wyślemy do Ciebie maksymalnie 4 wiadomości w miesiącu.

Dziękujemy

Na podany e-mail wysłaliśmy link z prośbą o weryfikację
adresu. Po kliknięciu w link otrzymasz dostęp do raportów.