MENU

DHL Parcel Liderem Wsparcia 2014 roku

18 czerwca 2014CIO

Towarzyszący Konferencji Forum Wsparcia IT konkurs organizowany jest już po raz 9. Tegoroczny miał na celu wyróżnienie najlepszych, najciekawszych, najbardziej innowacyjnych transformacji w obszarze wsparcia IT.

Zwycięska "drużyna" DHL w konkursie Lider Wsparcia

Zgłoszenia przyjmowane były w dwóch kategoriach: Duży Zespół Wsparcia – liczący ponad 9 osób oraz Mały Zespół wsparcia – liczący do 9 osób. W tym roku, po raz pierwszy, projekty, które znalazły się w finale konkursu, poddane zostały ocenie internautów.

Do konkursu zaproszone zostały firmy, które: w ciągu ostatnich 5 lat dokonały zwieńczonej sukcesem transformacji centrum wsparcia, służącej osiągnięciu i zapewnieniu spójności z potrzebami biznesowymi i satysfakcji użytkowników, wykorzystują najlepsze praktyki i standardy, wyróżniają się inicjatywą, inwencją i widocznymi efektami działania.

Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wyłoniło czterech finalistów konkursu: Bank Spółdzielczy we Wschowie, DHL Parcel, GSK Services i PKP Informatyka. Finaliści zostali zaproszeni na spotkanie z jury, które odbyło się pierwszego dnia konferencji. Krótka rozmowa z przedstawicielami finalistów miała za zadanie ułatwić jury wybór Liderów Wsparcia IT.

Członkowie jury ocenili następujące aspekty transformacji: przywództwo – w jaki sposób przywództwo przejawiało się w centrum wsparcia; strategię – w jaki sposób strategia działania zapewniała spójność i efektywność transformacji; ludzi – jak był uwzględniany aspekt obaw, niepokojów użytkowników i pracowników; procesy – w jakim zakresie wykorzystywano najlepsze praktyki dostępne na rynku, w jaki sposób zapewniona została sprawna i efektywna komunikacja z użytkownikami; satysfakcja użytkowników – czy efekty transformacji wpłynęły na satysfakcję użytkowników, w trakcie procesu transformacji, jak i po zakończeniu; satysfakcja pracowników – czy efekty transformacji wpłynęły na satysfakcję użytkowników oraz wyniki biznesowe — jaki jest efekt transformacji z punktu widzenia efektów biznesowych.

Po burzliwych obradach jury wyłoniło zwycięzców. Główną nagrodę w kategorii Duże Centrum Wsparcia otrzymała firma DHL Parcel, w kategorii Małe Centrum Wsparcia zwyciężył Bank Spółdzielczy we Wschowie. Osobowością Roku został Grzegorz Górecki z BPH SA. Specjalna nagroda internautów została przyznana firmie PKP Informatyka, która otrzymała 49% wszystkich głosów oddanych przez nich.

Gala Liderów Wsparcia IT odbyła się 12 czerwca 2014 r. w Hotelu Narvil w Serocku.

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »