MENU

Epicor udostępnia 10 wersję Epicor ERP

21 maja 2014Oprogramowanie, Polecane tematy, Rynek

Jak twierdzą przedstawiciele producenta, pięć fundamentów Epicor ERP 10 to: współpraca (m.in. funkcja social enterprise), wybór (cloud, wirtualizacja, instalacja on premise), wydajność, krótki czas reakcji (m.in. prostota używania) i mobilność (w tym m.in. możliwość wykorzystania ekranów dotykowych).

epicor_10_screen

Według ostatniego raportu Forrester Research, zarówno klienci, jak i pracownicy oczekują dostępności do informacji, usług i mediów społecznościowych z jakiegokolwiek urządzenia o każdej porze. „Liderzy biznesowi zauważają: ponad 77% osób podejmujących decyzje biznesowe jest zdania, że udział strategii opartej na kompleksowym wykorzystaniu telefonów i tabletów przez klientów i partnerów jest umiarkowanie ważnym, wysokim lub kluczowym priorytetem dla ich przedsiębiorstwa” – twierdzą autorzy raportu.

Nowa wersja systemu ERP firmy Epicor wykorzystuje mechanizmy mediów społecznościowych, m.in. dzięki rozwiązaniu Epicor Social Enterprise, które opiera się na rozszerzonej współpracy i spersonalizowanym środowisku. Możliwości wyszukiwania pozwalają użytkownikom na dotarcie do aktualnych informacji pochodzących z całego przedsiębiorstwa, wykorzystanie danych pochodzących z aplikacji i własny wgląd w system ERP. Użytkownicy Epicor Social Enterprise mogą efektywnie i skutecznie radzić sobie z nadmiarem informacji poprzez narzędzie zarządzania kanałem aktywności czy też śledzić dane aplikacji lub alerty innych użytkowników na zasadzie ad hoc.

„Fundamentem Epicor ERP 10 jest Architektura Biznesowa Epicor ICE 3 wspierająca wydajność, skalowalność, interoperacyjność oraz prostotę użytkowania, przy jednoczesnym zmniejszeniu kosztów i złożoności prowadzenia działalności ze 100 proc. wykorzystaniem technologii Microsoft” – przekonują przedstawiciele producenta.

Epicor ERP 10 jest dostępny w 35 językach – także w języku polskim – w wersji stacjonarnej oraz jako usługa SaaS.

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »