MENU
Advertisement

ERGO Hestia wprowadza nową platformę ubezpieczeniową iHestia

13 czerwca 2016Biznes, Branża, Polecane tematy, Rynek

ERGO Hestia uruchomiła nową platformą internetową dla agentów i klientów – iHestia. Grupa zapowiada, że rozwiązanie to jest wstępem do nowego świata ubezpieczeń. System – stworzony przy współpracy z Atena Usługi Informatyczne i Finansowe – to przede wszystkim wygoda, prostota i wsparcie dla urządzeń mobilnych. Nowe rozwiązanie zostało udostępnione na 25 rocznicę firmy.

Piotr Śliwicki, prezes zarządu Ergo Hestia

Grupa ERGO Hestia świętuje właśnie jubileusz 25-lecia działalności. Z tej okazji zaprosiła  partnerów – czyli agentów ubezpieczeniowych – z całej Polski, pracowników Grupy ERGO Hestia i dziennikarzy do ERGO Areny w Sopocie na premierę nowej platformy i obchody swojej rocznicy.

Nad nową platformą pracowano blisko trzy lata. Piotr Śliwicki, prezes Grupy ERGO Hestia nie bał się stwierdzić, że jest to rewolucja w świecie ubezpieczeń, a produkt z Polski ma być wzorem dla rozwiązań w innych krajach. Od strony IT za platformę iHestia odpowiada sopocka Atena Usługi Informatyczne i Finansowe.

Prostota, atrakcyjność, kompletny system – główne założenia iHestii

iHestia to centrum dowodzenia ubezpieczeniami: sprzedaż ubezpieczeń, obsługa polis, wgląd do likwidowanej szkody, bieżące newsy, komunikacja z ERGO Hestią i klientem w czasie rzeczywistym” – mówi Łukasz Kosicki, dyrektor zespołu projektowego iHestii. Rozwiązanie to jest niczym innym, jak platformą internetową przez którą agenci ubezpieczeniowi będą mogli  sprzedawać produkty oferowane przez ERGO Hestia, a klienci mieć wygodny wgląd do nich.

iHestia wykorzystuje najnowsze trendy. Korzysta m.in. z Responsive Web Design, a więc z platformy tej można swobodnie korzystać zarówno na komputerze, jak i na tablecie, czy smartfonie. To co rzuca się w oczy, to przejrzystość serwisu, zwłaszcza gdy porównamy z obecną stroną ERGO Hestia. „iHestia to  esencja, która wprowadza do skomplikowanego świata ubezpieczeń prostotę, intuicyjność i nowoczesność” – podkreśla Piotr Śliwicki.

IMG_3339

Agent ubezpieczeniowy w nowym systemie ma znaleźć wszystko czego potrzebuje. Nowa platforma ma na celu nie tylko ułatwić jego codzienną pracę, ale też zwiększyć zakres jego kompetencji. iHestia umożliwia przejęcie przez pośredników 80% wszystkich operacji związanych ze sprzedażą i obsługą. Agent dostaje narzędzie, dzięki któremu może sprzedawać polisy bez konieczności kontaktu z centralą, co więcej nie musi drukować wielu dokumentów. Nowe ubezpieczenia mogą być akceptowane przez klientów drogą elektroniczną. Dzięki zastosowanym rozwiązaniom IT agent ma dostęp do zniżek i może oferować klientom nowe produkt ubezpieczeniowe. Nowy system to także nowe sposoby kontaktu z centralą, materiały szkoleniowe i wszelkie niezbędne informacje w jednym miejscu. Dzięki iHesti agent będzie mógł np. przyjechać do klienta wyłącznie z tabletem, czy smartfonem i z poziomu tego urządzenia „załatwić” wszelkie formalności.

iHestia wykorzystuje najnowsze trendy. Korzysta m.in. z Responsive Web Design, a więc z platformy tej można swobodnie korzystać zarówno na komputerze, jak i na tablecie, czy smartfonie. To co rzuca się w oczy, to przejrzystość serwisu, zwłaszcza gdy porównamy z obecną stroną ERGO Hestia. Jak podkreśla Piotr Śliwicki, iHestia to esencja, która wprowadza do skomplikowanego świata ubezpieczeń prostotę, intuicyjność i nowoczesność.

System ten ma być również przejrzysty dla klienta, który będzie miał dostęp do swojego panelu. Znajdzie w nim swoje polisy, propozycje ubezpieczeń i będzie mógł w prosty sposób skontaktować się ze swoim przedstawicielem, czy też centralą ERGO Hestia. Będzie miał również wgląd np. w proces likwidacji szkód. Dzięki iHestia wszystkie procesy mają być przejrzyste dla klientów, agentów ubezpieczeniowych, jak i samego Towarzystawa ubezpieczeniowego.

Najwyższy czas na nowoczesne standardy

Wydaje się, że nowa platforma jest próbą kompromisu pomiędzy rozwiązaniami internetowymi, a szeroką grupą agentów ubezpieczeniowych. Klienci nie otrzymali dostępu do bezpośredniego zakupu ubezpieczeń online, a jedynie wygodną platformę kontaktową. Natomiast agenci dostali nowoczesną platformę sprzedażową, która – przy umiejętnym wykorzystaniu – zdecydowanie ułatwi im codzienną pracę.

ihestia_ubezpieczenia_majatkowe

The following two tabs change content below.
Paweł Okopień

Paweł Okopień

Dziennikarz technologiczny od 6 lat. Autor tekstów do magazynu i serwisu ITwiz. Obserwator szybko zmieniającego się rynku technologicznego z zaciekawieniem spoglądający na polskie start-up’y. Pasjonat nowinek na rynku elektroniki konsumenckiej. Autor artykułów wywiadów recenzji i relacji z konferencji branżowych. Pomysłodawca i organizator Media-Internet-Technologie – łódzkich spotkań poświęconych tematyce okołotechnologicznej.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »

Zapisz się na nasz newsletter - otrzymasz 2 raporty

Ponad 50-cio stronicowe wydania w wersji PDF:

1. "Biznes In-memory"
2. "Cloud Computing:
      Aplikacje i Infrastruktura"

Wyślemy do Ciebie maksymalnie 4 wiadomości w miesiącu.

Dziękujemy

Na podany e-mail wysłaliśmy link z prośbą o weryfikację
adresu. Po kliknięciu w link otrzymasz dostęp do raportów.