MENU

Ford Design Center wykorzystuje rozwiązania z zakresu wirtualnej rzeczywistości VR

22 września 2017Biznes

Po programie pilotażowym dla urządzeń Microsoft HoloLens, jakie miały miejsce w 2016 roku w Ford Design Center, firma ta zdecydowała się kontynuować wykorzystywanie tych urządzeń.

Jednocześnie Ford zdecydował się rozszerzyć jego zakres o stymulowanie procesów kreatywnych, współpracę między pracownikami oraz optymalizację czasu wejścia na rynek gotowych rozwiązań.  Firma Ford jest w pełni zaangażowana w cyfrową transformację nowoczesnego miejsca pracy. Pracuje nad rozwiązaniami, dzięki którym korzystanie z dzisiejszych samochodów stanie się bardziej komfortowe. Rozwija także nowe, stale ewoluujące projekty w obszarze mobilności – choćby takie, jak samochody autonomiczne. Wzornictwo czy też design stale zyskują na znaczeniu. HoloLens i rzeczywistość mieszana są natomiast postrzegane jako kluczowe elementy pozwalające firmom wyróżnić się na rynku.

Częścią tej cyfrowej transformacji, jaką przechodzą obecnie nowoczesne miejsca pracy, stała się rzeczywistość mieszana. To właśnie ona otwiera nowe możliwości w zakresie wizualizacji danych i ich wykorzystywania, dzięki zastosowaniu modelu 3D. To dzięki niej rośnie również zdolność do projektowania innowacji, ścisłej współpracy oraz podejmowania ważnych decyzji biznesowych w szybszym tempie” – przekonują przedstawiciele Microsoft.

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »