MENU

IFS rozszerza funkcjonalność oprogramowania do zarządzania serwisem

3 sierpnia 2017Branża, Rynek

Oferowane przez firmę IFS rozwiązanie wspierające zarządzanie usługami serwisowymi zyska nowe funkcje związane z obsługą wielokanałowych kontaktów z klientami. Będzie to efekt przejęcia brytyjskiej firmy mplsystems Limited.

Rozwiązania oferowane przez spółkę mplsystems Limited uzupełnią ofertę firmy IFS m.in. w zakresie wsparcia procesów zarządzania relacjami z klientami, a także obsługi wielokanałowych centrów kontaktu z odbiorcami. Integracja produktów IFS i mplsystems Limited pozwolić ma na stworzenie kompletnych narzędzi wspierających obszar CRM i pokrewne procesy biznesowe. „Nabycie firmy mplsystems oznacza, że od teraz firmy chcące zapewniać najwyższą jakość obsługi klienta — od momentu złożenia zapytania po zakończenie świadczenia usługi — będą dysponować najbardziej kompletnym internetowym rozwiązaniem z zakresu zarządzania serwisem dostępnym na rynku” – podkreśla Fredrik vom Hofe, starszy wiceprezes odpowiedzialny za rozwój biznesu w firmie IFS.

Według analityków transakcja przyczyni się do wzmocnienia pozycji firmy IFS na rynku rozwiązań wspierających obsługę serwisową. „Połączenie obecnych możliwości firmy IFS z zakresu zarządzania serwisem w terenie z oferowanym przez mplsystems rozwiązaniem umożliwiającym dotarcie do odbiorców usług za pomocą centrów obsługi klienta, internetu, wiadomości SMS oraz interfejsów mobilnych zwiększy integrację zarządzania relacjami z klientem. Obie firmy prezentują podobne podejście w odniesieniu do innowacji, a ich działania są tak samo zorientowane na klienta, co ma duże znaczenie z punktu widzenia efektywności integracji” – uważa Alex Stratis, analityk firmy IDC.

Przedstawiciele firmy IFS poinformowali również o zakończeniu przejęcia brytyjskiej firmy Field Service Management Limited. Transakcja przejęcia jednego z partnerów wdrożeniowych IFS na rynku Wielkiej Brytanii i Irlandii ma pozwolić na zwiększenie dynamiki rozwoju w regionie. Według zapowiedzi zespół ekspertów z zakresu zarządzania serwisem firmy Field Service Management Limited dołączy do brytyjskich struktur IFS stanowiąc wsparcie dla działań sprzedażowych, konsultingowych oraz tych, związanych ze wsparciem technicznym. Do tej pory firma Field Service Management Limited wspierała firmę IFS w kilku największych wdrożeniach rozwiązań z zakresu zarządzania serwisem na terenie Wielkiej Brytanii.

The following two tabs change content below.
Piotr Waszczuk

Piotr Waszczuk

Zastępca redaktora naczelnego ITwiz. O rynku nowych technologii pisze od 12 lat. Autor publikacji, wywiadów, artykułów oraz opracowań dotyczących trendów i wydarzeń rynku IT, a także systemów wspierających biznes oraz nowych technologii. Redaktor prowadzący Raporty ITwiz poświęcone technologii in-memory oraz rozwiązaniom cloud computing. Autor licznych relacji z konferencji branżowych, publikacji analitycznych, materiałów typu case study i tłumaczeń.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »