MENU

Kraków wyda 3,2 mln zł na system obsługi mieszkańców

31 stycznia 2014Branża, Rynek

Nowy system ma umożliwić mieszkańcom załatwienie spraw urzędowych przez Internet i pozwolić na zwiększenie efektywności pracy Urzędu Miasta oraz powiązanych jednostek organizacyjnych.

Wedle zapowiedzi z Systemu Elektronicznych Usług Publicznych (SEUP) skorzystać będzie mógł każdy mieszkaniec Krakowa. Dodatkowo nowa platforma ma także wspierać wewnętrzną działalność Urzędu Miasta i jednostek zależnych. Na nową platformę składać będą się: zintegrowany z platformą ePUAP portal umożliwiający realizację usług świadczonych drogą elektroniczną, środowisko elektronicznego obiegu dokumentów w obrębie Urzędu Miasta, a także 6 systemów dziedzinowych, które zastąpią wykorzystywane do tej pory, niezależne aplikacje wspierające kluczowe procesy biznesowe Urzędu i jednostek zależnych. Nowe aplikacje mają pozwolić także na podniesienie efektywności pracy jednostek UM.

Platforma ma zostać uruchomiona do połowy marca przyszłego roku. Za stworzenie Systemu Elektronicznych Usług Publicznych dla miasta Krakowa odpowiada firma SMT Software. Wartość projektu to 3,2 mln zł brutto. Projekt jest współfinansowany ze środków Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

 

Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007-2013.

The following two tabs change content below.
Piotr Waszczuk

Piotr Waszczuk

Zastępca redaktora naczelnego ITwiz. O rynku nowych technologii pisze od 12 lat. Autor publikacji, wywiadów, artykułów oraz opracowań dotyczących trendów i wydarzeń rynku IT, a także systemów wspierających biznes oraz nowych technologii. Redaktor prowadzący Raporty ITwiz poświęcone technologii in-memory oraz rozwiązaniom cloud computing. Autor licznych relacji z konferencji branżowych, publikacji analitycznych, materiałów typu case study i tłumaczeń.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »