MENU

Leroy Merlin Polska z aplikacją na smartfony i serwisem dla kontraktorów

13 maja 2014PR, Rynek

Właściciel sieci hipermarketów budowlano-dekoratorskich – Leroy Merlin Polska – wprowadził bezpłatną aplikację na smartfony (docelowo także na tablety). Umożliwia ona m.in. dokonywanie zakupów, a w sklepach stacjonarnych łatwe odnalezienie poszukiwanego towaru, czy uzyskanie informacji na jego temat, w tym ceny.

leroy

Nowa aplikacja mobilna Leroy Merlin Polska pozwala filtrować 50 000 produktów według kategorii, ceny, opinii czy ilości komentarzy innych użytkowników. „Szybkie zakupy dostępne są bez rejestracji. Po założeniu konta, można tworzyć sprofilowane listy zakupowe, jak również oceniać ofertę sklepu, czy wydawać opinie na temat produktów. Po dokonaniu zamówienia, aplikacja pozwala na śledzenie przebiegu jego realizacji” – mówi Beniamin Schön dyrektor marketingu multikanałowego w Leroy Merlin Polska. „Co ważne, wszystko jest kompatybilne z wersją desktopową strony Leroymerlin.pl” – dodaje.

Aplikacja jest również dedykowana klientom sklepów stacjonarnych. Za jej pomocą sprawdzą dostępność produktów w konkretnych lokalizacjach Leroy Merlin. Wyszukają informacje o produktach zgodnych z wpisaną frazą, kodem kreskowym lub numerem referencyjnym. Dzięki czytnikowi kodów EAN oraz QR można uzyskać dodatkowe informacje na temat produktów na półkach Leroy Merlin.

Aplikacja wskaże też dział, w którym się znajdują. Pomoże też w znalezieniu najbliższego sklepu Leroy Merlin wraz z wytyczoną drogą dojazdu.

Rozwiązanie mobilne Leroy Merlin Polska umożliwia śledzenie aktualnych promocji i ofert specjalnych sieci. Docelowo aplikacja ma zostać rozbudowana o tzw. komunikację push, czyli przesyłanie aktualnych informacji na smartfony klientów.

Leroy Merlin Polska stworzył też w aplikacji wirtualną wersję karty Programu Lojalnościowego DOM, informując ile zostało zgromadzonych na niej punktów. Nie trzeba nosić w portfelu jej plastikowej wersji.

Aplikacja dostępna jest na telefony z systemami iOS, Android i Windows Phone.

Jednocześnie Leroy Merlin uruchomił serwis domzpomyslem.pl, gdzie pokazywane są konkretne rozwiązania. Dodatkowo firma oferuje kontakty do wybranych architektów wnętrz. Za pośrednictwem zaś – odkupionego od Allegro.pl – serwisu oferia.pl, na którym zarejestrowanych jest ponad 150 tys. fachowców, takich jak hydraulicy, czy budowlańcy.

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »