MENU
Advertisement

Maciej Nuckowski dyrektorem Działu Sprzedaży oraz Usług w Xerox Polska

17 listopada 2016Blog redakcji

Maciej Nuckowski będzie odpowiedzialny za dostarczanie rozwiązań dla strategicznych klientów firmy oraz rozwój biznesu usług w zakresie ich projektowania, wdrażania oraz utrzymania. Rozwój tego ostatniego działu ma być kluczowym obszarem wzrostu biznesu Xerox. Stąd decyzja o połączeniu działu z sekcją obsługi kluczowych partnerów, aby w bardzie efektywny sposób odpowiadać na zapotrzebowanie rynku.

maciej-nuckowski-xerox-polska

W ostatnim czasie obserwujemy znaczący wzrost zainteresowania usługami zarządzania dokumentami, digitalizacji i cyfrowej transformacji obiegu dokumentów. Rynek staje się coraz bardziej wymagający, a klienci świadomi oczekiwań wobec wdrażanych rozwiązań technologicznych. Jako jeden z liderów tego rynku kładziemy duży nacisk na sposób, w jaki pracujemy z klientami. Chcąc się ciągle rozwijać podjęliśmy decyzję o połączeniu obu działów i oddaniu ich w ręce jednego z naszych najlepszych menedżerów” – komentuje zmiany Alex Remez, prezes zarządu Xerox Polska.

Maciej Nuckowski dotychczas był dyrektorem Działu Usług Global Document Outsourcing, gdzie odpowiadał za jego strategię i rozwój na polskim rynku. Jest ekspertem dziedzinie outsourcingu oraz zarządzania dokumentami. Ponadto posiada bogate doświadczenie w zakresie prowadzenia sprzedaży pośredniej i bezpośredniej. Obecnie będzie stał na czele ponad 120-osobowego zespołu, w którego skład wchodzą m.in. handlowcy, konsultanci, kierownicy projektów, opiekunowie kontraktów oraz deweloperzy rozwiązań.

Wzmocniliśmy nasz dział o doświadczonych specjalistów sprzedaży tak, aby już od momentu podpisania umowy dostarczać naszym partnerom realną wartość operacyjną. Podpisanie kontraktu traktujemy jako początek wspólnej biznesowej drogi, gdyż oferowane przez nas systemy wykraczają już poza standardowe ramy wydruków, stając się ważnym elementem transformacji cyfrowej przedsiębiorstw. Odważnie zmieniamy rynek edukując i uświadamiając naszych klientów, że inwestycja w ten obszar jest już decyzją na poziomie strategicznym” – komentuje Maciej Nuckowski.

Równocześnie Xerox będzie kontynuować rozwój rynkowy, konsekwentnie stawiając na nową generację usług zarządzania dokumentami. Zaprojektowane zostały zgodnie z koncepcją  „paper light business”. Zakłada ona, iż funkcjonujące w ramach jednego przedsiębiorstwa światy: cyfrowy oraz analogowy muszą wzajemnie się przenikać i uzupełniać. „Wciąż wiele procesów biznesowych uruchamianych jest przez dokumenty w wersji fizycznej np. pisma urzędowe, zawiadomienia z banku czy faktury. Stanowi to niebagatelne wyzwanie dla firm. Naszym celem jest stopniowa digitalizacja oraz optymalizacji procesów firmowych tak, by klienci mogli skutecznie funkcjonować w tym dwoistym środowisku. Chcemy ich wspierać i wraz nimi zmieniać ich rzeczywistość na cyfrową” – stwierdza Maciej Nuckowski.

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »

Zapisz się na nasz newsletter - otrzymasz 2 raporty

Ponad 50-cio stronicowe wydania w wersji PDF:

1. "Biznes In-memory"
2. "Cloud Computing:
      Aplikacje i Infrastruktura"

Wyślemy do Ciebie maksymalnie 4 wiadomości w miesiącu.

Dziękujemy

Na podany e-mail wysłaliśmy link z prośbą o weryfikację
adresu. Po kliknięciu w link otrzymasz dostęp do raportów.