MENU

Nowoczesne contact center wesprze przedsiębiorców. Także przez Facebooka

4 października 2017Rynek

Wielokanałowe centrum będzie wspierać przedsiębiorców i urzędników w ramach portalu e-administracji. Wykorzystywane w modelu usługowym rozwiązanie będzie dostarczone i utrzymywane przez konsorcjum spółek InteliWISE i Intelidesk. Wartość kontraktu zawartego z Ministerstwem Rozwoju to 3,7 mln zł.

W ramach umowy na potrzeby Ministerstwa Rozwoju uruchomione zostanie wielokanałowe centrum obsługi klienta wspierające komunikację m.in. za pośrednictwem czatu tekstowego, połączeń wideo i poczty elektronicznej. Wedle zapowiedzi – po raz pierwszy w polskiej e-administracji – przedsiębiorcy i urzędnicy będą mogli uzyskać wsparcie za pośrednictwem mediów społecznościowych. Usługa contact center zostanie bowiem zintegrowana z serwisem Facebook. Platforma zostanie też wyposażona w funkcjonalność wirtualnego doradcy oraz interaktywnej komunikacji IVR. Poza uruchomieniem platformy contact center w kontrakt przewiduje również uruchomienie modułów infolinii oraz bazy wiedzy o zgłoszeniach.

Usługa, która stanowi rozszerzenie dotychczasowej infolinii, będzie wykorzystywana m.in. na potrzeby obsługi pytań i zgłoszeń ze strony przedsiębiorców i urzędników, a także formalności związanych m.in. z rozpoczęciem działalności gospodarczej, a także obsługi powiadomień dla przedsiębiorców. Wedle zapowiedzi wdrożona platforma komunikacyjna będzie wykorzystywać m.in. mechanizmy sztucznej inteligencji, zaś obsługa w wielu kanałach będzie świadczona w języku polskim i angielskim. Umowę wartą 3,7 mln zł zawarto na okres 36 miesięcy. Przedstawiciele firmy IntelliWISE zapowiadają, że nowoczesne contact center, wspierane kilkunastoma konsultantami dostępnymi podczas wideo konsultacji, czata i mediów społeczonściowych, zapewni obsługę ponad 90 proc. wszystkich zapytań – przy zachowaniu wysokich standardów jakości obsługi.

The following two tabs change content below.
Piotr Waszczuk

Piotr Waszczuk

Zastępca redaktora naczelnego ITwiz. O rynku nowych technologii pisze od 12 lat. Autor publikacji, wywiadów, artykułów oraz opracowań dotyczących trendów i wydarzeń rynku IT, a także systemów wspierających biznes oraz nowych technologii. Redaktor prowadzący Raporty ITwiz poświęcone technologii in-memory oraz rozwiązaniom cloud computing. Autor licznych relacji z konferencji branżowych, publikacji analitycznych, materiałów typu case study i tłumaczeń.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »