POLITYKA PRYWATNOŚCI I COOKIES

Wersja 1.0, obowiązuje od dnia 25 maja 2018 r.

Każdego dnia ciężko pracujemy, aby coraz lepiej służyć naszym Czytelnikom. Dbałość o dane osobowe, które nam przekazujesz, jest niezwykle ważną częścią tego procesu. Chcemy, abyś miał(a) pewność, że Twoje dane są u nas bezpieczne oraz rozumiał(a), w jaki sposób je wykorzystujemy, aby zapewnić Ci lepszą obsługę.

Co opisuje ta Polityka?

Niniejszy dokument opisuje politykę prywatności i cookies („Polityka”):

  • określa rodzaje danych osobowych, które gromadzimy;
  • wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego gromadzimy i wykorzystujemy Twoje dane osobowe;
  • wyjaśnia, kiedy i dlaczego będziemy dzielić się danymi osobowymi z innymi organizacjami; oraz
  • wyjaśnia prawa i możliwości wyboru, które masz, jeśli chodzi o Twoje dane osobowe

Oferujemy szeroką gamę usług i wydawnictw, dlatego chcemy, aby było dla Ciebie jasne, co obejmuje niniejsza Polityka. Polityka znajduje zastosowanie, jeżeli korzystasz z naszych usług (zwanych w tej Polityce „naszymi Usługami”). Przez korzystanie z naszych Usług należy rozumieć:

  • serwis internetowy itwiz.pl (Strony Internetowe);
  • aplikację mobilną ITwiz magazine (Aplikacje Mobilne);
  • newsletter;
  • kiosk ITwiz;
  • dostęp do publikacji ITwiz

Niniejsza Polityka obowiązuje również w przypadku, gdy kontaktujesz się z nami lub to my kontaktujemy się z Tobą odnośnie naszych Usług. Nasze Strony Internetowe lub Aplikacje Mobilne mogą zawierać linki do innych stron internetowych prowadzonych przez inne organizacje, które posiadają swoje własne polityki prywatności. Przed podaniem jakichkolwiek danych osobowych na takich stronach internetowych prosimy o uważne zapoznanie się z regulaminem oraz polityką prywatności tam zamieszczonymi, gdyż nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za strony internetowe innych organizacji. Twoje dane osobowe przetwarzamy zgodnie z Ogólnym Rozporządzeniem o Ochronie Danych Osobowych Unii Europejskiej (2016/679) („RODO”) oraz innymi obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych, które uzupełniają i/lub wdrażają RODO.

Kto będzie administratorem Twoich danych osobowych?

Administratorem Twoich danych osobowych będzie ITwiz Media Group sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, adres: Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa („Administrator”, „my”).

Jakie dane przetwarzamy?

W tej sekcji dowiesz się, jakie dane osobowe możemy zbierać od Ciebie, gdy korzystasz z naszych Usług oraz jakie inne dane osobowe możemy pozyskiwać z innych źródeł.

Gdy rejestrujesz się do naszych Usług, możesz przekazać nam:

  • Dane identyfikujące w tym adres pocztowy, telefon kontaktowy, dane niezbędne do wystawienia faktury, w tym adres, na który mają być wystawiane faktury oraz nr NIP, adres e-mail, numer telefonu, imię i nazwisko adresata;
  • Dane logowania do Twojego konta, takie jak nazwa użytkownika (login) i hasło, które wybrałeś lub zostało wygenerowane automatycznie (wedle wyboru).

Gdy robisz zakupy w kiosku ITwiz.pl lub przeglądasz nasze Strony Internetowe lub korzystasz z Aplikacji Mobilnych możemy zbierać:

  • Informacje o Twoich zamówieniach i zakupach (na przykład o tym, co kupiłaś/-eś, kiedy i gdzie kupiłaś/-eś oraz w jaki sposób za to zapłaciłaś/-eś)
  • Informacje o Twoich zachowaniach podejmowanych online w czasie przeglądania naszych Stron Internetowych oraz informacje o kliknięciu w naszą reklamę (w tym reklamy zamieszczone na stronach internetowych innych wydawców)
  • Informacje o wszelkich urządzeniach, z których korzystasz w celu uzyskania dostępu do naszych Usług (w tym marka, model i system operacyjny, adres IP, typ przeglądarki i identyfikatory urządzeń mobilnych, data i godzina dostępu do naszych Usług, adres strony internetowej, z której przekierowano Cię na naszą stronę internetową, inne dane przesyłane za pośrednictwem standardowych nagłówków zapytań HTTP(s), dane wykorzystywane do utrzymania sesji online po zalogowaniu się).

Gdy kontaktujesz się z nami lub to my kontaktujemy się z Tobą odnośnie naszych Usług lub bierzesz udział w promocjach, konkursach, ankietach lub recenzjach na temat naszych Usług, możemy zbierać:

  • Dane osobowe podawane przez Ciebie za każdym razem, gdy kontaktujesz się z nami odnośnie naszych Usług (przykładowo imię i nazwisko, nazwa użytkownika i dane kontaktowe), w tym telefonicznie, pocztą elektroniczną lub listownie, lub gdy kontaktujesz się z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych.
  • Szczegóły dotyczące wiadomości e-mail i innych wiadomości elektronicznych, które wysyłamy do Ciebie, które otwierasz, w tym wszelkie łącza w nich zawarte, na które klikasz (na przykład te, które umożliwiają nam ustalenie, czy i kiedy otworzyłaś/-eś taką komunikację).
  • Twoje uwagi, opinie oraz odpowiedzi udzielone przez Ciebie w ramach ankiet klienckich oraz recenzji.

Inne źródła danych osobowych

Możemy również wykorzystywać dane osobowe z innych źródeł, takich jak specjalistyczne firmy dostarczające informacje lub kanały mediów internetowych. Przykładowo, te inne dane osobowe pomagają nam ulepszać i mierzyć efektywność naszej komunikacji marketingowej, w tym naszych reklam internetowych.

W jakim celu i na jakiej podstawie będą przetwarzane Twoje dane osobowe?

Twoje dane osobowe wykorzystujemy do Ich przetwarzanie pozwala nam na Dlaczego przetwarzamy Twoje dane osobowe w ten sposób? Podstawa prawna przetwarzania danych osobowych
Udostępniania Ci naszych Usług do korzystania Zarządzanie kontami, które posiadasz u nas

Zarządzenie Twoimi zamówieniami

Potrzebujemy przetwarzać Twoje dane osobowe, abyśmy mogli zarządzać Twoimi kontami, dostarczać Ci Usługi, z których korzystasz lub produkty, które chcesz kupić oraz pomagać Ci we wszelkich zamówieniach i zwrotach, o które możesz poprosić.

 

Przetwarzanie odbywa się na podstawie Twojej zgody (art. 6 ust. 1 lit. a RODO)

• w odniesieniu do adresu e-mail w zakresie niezbędnym do wysyłki naszego newslettera

Przetwarzanie niezbędne dla wykonania umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO)

W zakresie korzystania z kiosku ITwiz i naszych Aplikacji Mobilnych możemy zbierać:

• dane dotyczące zakupów i transakcji
• dane kontaktowe
• szczegółowe informacje dotyczące profilu
• szczegóły dotyczące dostawy/odbioru
• informacje niezbędne do wystawienia faktury.

Nie będziemy w stanie dostarczyć Ci naszych produktów lub Usług, jeśli nie podasz nam tych informacji.

Prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

• inne operacje przetwarzania danych występujące po zrealizowaniu zamówienia i w odniesieniu do pozostałych danych osobowych określonych w niniejszej sekcji

Zarządzania i usprawniania naszych codziennych operacji Zarządzanie i usprawnianie naszych Stron Internetowych i Aplikacji Mobilnych Używamy plików cookie (tzw. „ciasteczek”) i podobnych technologii na naszych Stronach Internetowych i Aplikacjach Mobilnych w celu zwiększenia Twojej wygody i poprawy Twojego zadowolenia z korzystania z nich.

Niektóre pliki cookie są niezbędne, więc nie należy ich wyłączać, jeśli chcesz mieć możliwość korzystania ze wszystkich funkcji oferowanych przez nasze Strony Internetowe i Aplikacje mobilne. Możesz wyłączyć inne ciasteczka, ale może to mieć wpływ na poziom Twojego zadowolenia z korzystania z tych stron lub aplikacji.

Więcej informacji o plikach cookie i sposobach ich wyłączania możesz znaleźć w sekcji Pliki cookie i podobne technologie.

Prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), obejmujący między innymi:

• zaspokajanie potrzeb naszych Czytelników, w tym dostarczanie naszych produktów i Usług;
• promowanie i wprowadzanie na rynek naszych produktów i usług;
• obsługa i utrzymanie Twojego konta, zarządzanie skargami i rozstrzyganie wszelkich sporów;
• zrozumienie naszych Czytelników, w tym wzorców ich zachowań, jak również ich upodobań i antypatii (niechęci);
• ochrona i wspieranie naszej działalności, pracowników, klientów i udziałowców;
• zapobieganie i wykrywanie zachowań antyspołecznych, oszustw i innych przestępstw;
• testowanie i rozwijanie nowych produktów i usług, jak również ulepszanie już istniejących.

 

Pomoc w rozwijaniu i ulepszaniu naszej oferty produktów, Usług, systemów informatycznych, know-how oraz sposobów komunikowania się z Tobą Wykorzystujemy dane osobowe do prowadzenia badań rynkowych oraz wewnętrznych badań i rozwoju, a także do ulepszania naszych systemów informatycznych (w tym w zakresie ich bezpieczeństwa) oraz naszych Usług. Dzięki temu możemy Ci lepiej służyć jako naszemu Czytelnikowi. Prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

 

Wykrywanie nadużyć finansowych i innych przestępstw oraz zapobieganie im Jest dla nas ważnym, abyśmy monitorowali, w jaki sposób nasze Usługi są wykorzystywane, aby wykrywać i zapobiegać oszustwom, innym przestępstwom i niewłaściwemu korzystaniu z nich. Pomaga nam to upewnić się, że możesz bezpiecznie korzystać z naszych Usług, w zgodzie z obowiązującymi warunkami (regulaminami) ich używania. Prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

 

Personalizowania Twojej relacji klienckiej z nami Dostarczanie Ci odpowiedniej komunikacji internetowej (w tym za pośrednictwem poczty elektronicznej, wiadomości SMS, poczty lub reklam internetowych) dotyczącą naszych produktów i Usług, a podmiotów z Grupy ITwiz. W ramach tego reklama internetowa może być wyświetlana na stronach internetowych Grupy ITwiz oraz na stronach internetowych innych organizacji, a także w kanałach mediów internetowych (w tym na przykład z użyciem Google AdWords). Możemy również mierzyć skuteczność naszej komunikacji marketingowej oraz komunikacji naszych dostawców i Partnerów. Chcemy mieć pewność, że zapewniamy Ci komunikację marketingową, w tym reklamę internetową, która jest zgodna z Twoimi zainteresowaniami. Aby to osiągnąć mierzymy również Twoje odpowiedzi na komunikaty marketingowe dotyczące oferowanych przez nas produktów i Usług, co oznacza również, że możemy zaoferować Ci produkty i usługi, które lepiej spełniają Twoje potrzeby, jako Czytelnika.

Możesz zmienić swoje preferencje w zakresie komunikacji marketingowej, zarówno podczas rejestracji do naszych Usług, jak i w dowolnym momencie później.

Masz również wybór, jeśli chodzi o reklamę internetową. Poniżej przedstawiamy Ci możliwości wyboru w odniesieniu do plików cookie oraz tego, w jaki sposób może kontrolować swoje preferencje dotyczące internetowej reklamy behawioralnej.

W przypadku większości wiadomości marketingowych przesyłanych do Ciebie za pośrednictwem poczty elektronicznej lub wiadomości SMS bazujemy na Twojej zgodzie (art. 6 ust. 1 lit. a RODO), jednak istnieją też sytuacje, gdy mieści się to w granicach prawnie uzasadnionego interesu administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO), aby wykorzystać Twoje dane w ten sposób.
Kontaktowania się oraz interakcji z Tobą Kontaktowanie się z Tobą, na przykład telefonicznie, pocztą elektroniczną, listownie lub odpowiadając na Twoje posty w mediach społecznościowych, które zostały do nas skierowane, w kwestiach dotyczących naszych Usług. Chcemy lepiej służyć Ci jako naszemu Czytelnikowi, dlatego wykorzystujemy dane osobowe do udzielania wyjaśnień lub pomocy w odpowiedzi na Twoje komunikaty, jak również do informowania Cię o zmianach, jakie wprowadziliśmy lub zamierzamy wprowadzić w naszych Usługach, które mają wpływ na Ciebie (np. zmiany w niniejszej Polityce lub regulaminach naszych Usług). Prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO)

 

Zapraszanie Cię do udziału w ankietach, recenzjach i innych działaniach związanych z badaniem rynku, prowadzonych w naszym imieniu przez naszych Partnerów oraz inne organizacje, a także do zarządzania tymi ankietami i recenzjami.

 

Prowadzimy badania rynku w celu udoskonalania naszych usług. Jednakże, jeśli skontaktujemy się z Tobą w tej sprawie, nie musisz brać w nich udziału. Jeśli poinformujesz nas, że nie chcesz, abyśmy kontaktowali się z Tobą w celu przeprowadzenia badań rynkowych, uszanujemy ten wybór. Nie będzie to miało wpływu na możliwość korzystania z naszych Usług. Prawnie uzasadniony interes administratora, z tym, że jeżeli chcemy zaprosić Cię drogą elektroniczną, taką jak e-mail lub SMS, będziemy bazować na Twojej zgodzie.
Rozwiązywania sporów, rozpatrywania skarg lub roszczeń Rozpatrywanie reklamacji, roszczeń prawnych lub sporów z udziałem Ciebie lub nas. Na przykład, jeśli nie jesteś zadowolona/-y z zakupionych u nas produktów. Ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń, z tym, że w pewnych przypadkach podstawą prawną może być także prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) a w innych szczególny przepis prawa, który pozwala nam przetwarzać Twoje dane, w celu wykonania naszego prawnego obowiązku (art. 6 ust. 1 lit. c RODO).
Aby pomóc nam lepiej zrozumieć Ciebie jako naszego Czytelnika oraz zapewnić Ci usługi i komunikację marketingową, w tym reklamę internetową, które są stosowne dla Twoich zainteresowań, łączymy również dane osobowe, które gromadzimy podczas Twoich zakupów w kiosku ITwiz, z danymi osobowymi, które pozyskujemy z naszych Stron Internetowych lub z Aplikacji Mobilnych.

Komu udostępniamy Twoje dane osobowe?

Udostępnianie danych osobowych w ramach Grupy

Ta sekcja wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego dane osobowe mogą być udostępniane innym podmiotom należącym do Grupy.

W świadczeniu naszych Usług pomaga nam spółka ITFocus sp. z o.o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa, która jest częścią ITwiz Media Group sp. z o.o. dlatego działa ona w naszym imieniu (jako przetwarzająca dane) podczas korzystania z Twoich danych osobowych.

Udostępnianie danych osobowych Partnerom i Dostawcom Usług

Ta sekcja wyjaśnia, w jaki sposób i dlaczego udostępniamy dane osobowe Partnerom i Dostawcom Usług

Kiedy udostępniamy dane osobowe tym firmom, wymagamy od nich, aby dane były bezpiecznie przechowywane, zaś tym firmom nie wolno ich wykorzystywać do własnych celów marketingowych, chyba że wyraziłaś/-eś na to odrębną zgodę.

Partnerzy Współpracujemy ze starannie wybranymi Partnerami, którzy realizują określone funkcje w naszym imieniu.  Należą do nich, przykładowo, firmy, które dostarczają nam:

• usługi związane z technologią (na przykład wsparcie naszych Stron Internetowych, Aplikacji Mobilnych i innych systemów biznesowych, z których korzystamy w celu dostarczania Ci naszych Usług);
• usługi związane przechowywaniem, łączeniem i analizowaniem danych;
• przetwarzanie płatności w kiosku ITwiz;
• usługi kurierskie;
• usługi związane z marketingiem bezpośrednim, które w naszym imieniu wysyłają komunikację elektroniczną, w tym newslettery;
• usługi drukowania oraz doręczania korespondencji pocztowej, którą wysyłamy do naszych Czytelników,
• usługi prawne i inne wyspecjalizowane usługi.

Naszym Partnerom udostępniamy tylko te dane osobowe, które umożliwiają im świadczenie usług na naszą rzecz.

Niektórzy z Partnerów, z którymi współpracujemy, obsługują internetowe kanały medialne i umieszczają na tych kanałach medialnych w naszym imieniu odpowiednie reklamy internetowe naszych produktów i usług, jak również produktów lub usług naszych dostawców. Na przykład, możesz zobaczyć reklamę naszych produktów i usług, gdy korzystasz z określonej strony mediów społecznościowych.

Przykładowo, naszymi Partnerami są Facebook, Google.

Udostępnianie danych osobowych innym organizacjom

Możemy udostępniać dane osobowe innym organizacjom w następujących okolicznościach:
• jeżeli prawo lub władza publiczna określa, że musimy udostępniać dane osobowe lub dla celów wymiaru sprawiedliwości;
• jeżeli musimy udostępniać dane osobowe w celu ustalenia, wykonywania lub obrony naszych praw (obejmuje to udostępnianie danych osobowych innym osobom w celu zapobiegania oszustwom);
• w przypadku restrukturyzacji, sprzedaży lub przeniesienia własności przedsiębiorstwa (lub jego części). Na przykład w związku z przejęciem lub fuzją.

W jaki sposób chronimy Twoje dane osobowe?

Wiemy, jak ważna jest ochrona Twoich danych osobowych i prawidłowe zarządzanie nimi.  W tej sekcji przedstawiono niektóre środki bezpieczeństwa, które stosujemy.

Używamy zabezpieczeń komputerowych, takich jak zapory ogniowe i szyfrowanie danych, oraz egzekwujemy fizyczne kontrole dostępu do naszych budynków, komputerów i plików w celu zapewnienia bezpieczeństwa tych danych. Korzystamy z wyspecjalizowanych usług monitorowania naszych serwisów internetowych pod kątem bezpieczeństwa. Zezwalamy na dostęp tylko tym pracownikom, którzy potrzebują go do wykonywania swoich obowiązków służbowych.

Chronimy bezpieczeństwo Twoich danych podczas ich przesyłania, szyfrując je przy użyciu warstwy Secure Sockets Layer (SSL).

Egzekwujemy fizyczne, elektroniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa w związku z gromadzeniem, przechowywaniem i ujawnianiem danych osobowych. Stosownie do okoliczności możemy poprosić o potwierdzenie tożsamości, zanim udostępnimy Twoje dane osobowe.

Jakkolwiek, stosujemy odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony Twoich danych osobowych, pamiętaj jednak, że nie możemy zagwarantować całkowitego bezpieczeństwa danych osobowych przekazywanych nam przez Ciebie za pośrednictwem Internetu.

Dane osobowe, które od zbieramy od Ciebie, mogą być przekazywane i przechowywane w miejscu przeznaczenia znajdującym się poza Europejskim Obszarem Gospodarczym („EOG”).  Mogą być również przetwarzane przez firmy działające poza EOG, które pracują dla nas lub dla jednego z naszych Dostawców Usług.  W takim przypadku zapewniamy, że Twoje prawo do prywatności jest respektowane zgodnie z niniejszą Polityką. Najczęstszym sposobem, z którego korzystamy, aby osiągnąć ten cel jest zawarcie specyficznego rodzaju umowy, z wykorzystaniem standardowych klauzul umownych (tzw. Klauzul Modelowych).

Więcej informacji na temat transferu danych poza EOG, w tym kopię Klauzul Modelowych, można znaleźć na stronie: https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/data-protection_pl

Jak długo przechowujemy Twoje dane?

Twoje dane osobowe przechowywać będziemy przez okres niezbędny do realizacji celu, dla którego dane osobowe zostały zebrane lub dla którego są przetwarzane, w zakresie niezbędnym do zapewnienia zgodności z obowiązującym wymogiem prawnym lub w zakresie w jakim jest to wskazane w świetle obowiązujących przepisów o archiwizacji.

Pliki cookie i podobne technologie

Używamy plików cookies i podobnych technologii („pliki cookie”), w celu personalizacji i poprawy jakości obsługi, podczas korzystania przez Ciebie z naszych Stron Internetowych i Aplikacji Mobilnych oraz w celu dostarczenia Ci stosownych reklam internetowych. Ta sekcja zawiera więcej informacji o plikach cookie, w tym o tym, w jaki sposób je wykorzystujemy i w jaki sposób możesz dokonywać wyborów dotyczących korzystania z plików cookie.

Jak wykorzystujemy pliki cookie

Cookies to małe pliki tekstowe zawierające unikalny identyfikator, które są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym, dzięki czemu urządzenie może być rozpoznawane podczas korzystania z konkretnej strony internetowej lub aplikacji mobilnej. Mogą one być używane tylko przez czas trwania Twojej wizyty lub mogą być wykorzystywane do mierzenia Twojej interakcji z usługami i treściami w pewnym przedziale czasu. Pliki cookie pomagają w zapewnieniu ważnych funkcji i funkcjonalności naszych Stron Internetowych i Aplikacji Mobilnych oraz w celu poprawy jakości korzystania z nich przez Ciebie.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystywanie plików cookie w naszych Usługach, mogą one zostać użyte do następujących celów:

Ulepszanie sposobu działania naszych Stron Internetowych i Aplikacji Mobilnych Cookies pozwalają nam usprawnić sposób działania naszych Stron Internetowych i Aplikacji Mobilnych, tak abyśmy mogli spersonalizować Twoje doświadczenia i umożliwić Ci skorzystanie z wielu przydatnych funkcji, które one oferują.

Przykładowo, używamy plików cookie, aby zapamiętać preferencje i zawartość Twojego koszyka po Twoim powrocie do naszych Stron Internetowych i Aplikacji mobilnych.

Poprawa wydajności naszych Stron Internetowych i Aplikacji Mobilnych Cookies mogą pomóc nam zrozumieć, w jaki sposób nasze Strony Internetowe i Aplikacje Mobilne są wykorzystywane, przykładowo, do informowania nas o tym, czy podczas korzystania z nich pojawiają się komunikaty o błędach.

Pliki cookie tego rodzaju zbierają dane, które są w większości zagregowane i zanonimizowane.

Dostarczanie odpowiednich reklam internetowych, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych Używamy plików cookie, aby móc dostarczać Ci reklamy internetowe, które naszym zdaniem są dla Ciebie najbardziej odpowiednie, na naszych Stronach Internetowych, stronach internetowych innych organizacji i przy użyciu mediów społecznościowych. Pliki cookie wykorzystywane w tym celu są często umieszczane na naszych Stronach Internetowych przez wyspecjalizowane organizacje świadczące dla nas specjalistyczne usługi.

Te pliki cookie mogą zbierać informacje o Twoich zachowaniach w sieci, takie jak adres IP, strona internetowa, z której nastąpiło połączenie oraz informacje o historii Twoich zakupów lub zawartości Twojego koszyka. Oznacza to, że możesz zobaczyć nasze reklamy na naszych Stronach Internetowych oraz na stronach internetowych innych organizacji. Na naszych Stronach Internetowych mogą być również wyświetlane reklamy innych organizacji.

Aby móc dostarczać Ci reklamy internetowe, które są dla Ciebie istotne, możemy również połączyć dane, które zbieramy za pośrednictwem plików cookie w przeglądarce Twojego komputera lub z innych urządzeń, z innymi danymi, które zebraliśmy, na przykład z danymi o korzystaniu przez Ciebie z naszych Usług.

Mierzenie skuteczności naszych komunikatów marketingowych, w tym reklam internetowych Pliki cookie mogą powiedzieć nam, czy widziałaś/-eś konkretną reklamę oraz ile czasu upłynęło od momentu, gdy została Ci on wyświetlona. Informacje te pozwalają nam mierzyć skuteczność naszych internetowych kampanii reklamowych oraz kontrolować, ile razy reklama została Ci wyświetlona.

Używamy plików cookie także do pomiaru skuteczności naszych komunikatów marketingowych, przykładowo, poprzez informowanie nas, czy otworzyłaś/-eś marketingową wiadomość e-mail, którą do Ciebie wysłaliśmy.

 

Podmioty trzecie działające za pośrednictwem naszych Stron Internetowych i Aplikacji mobilnych

Poniżej przedstawiamy listę naszych kluczowych partnerów wraz z informacją na temat usług, które dla nas świadczą. Lista ta nie jest wyczerpująca, ale obejmuje tych partnerów, z którymi mamy ustalone relacje i których technologie, w zakresie plików cookie są najczęściej wykorzystywane w naszych Usługach.

Pomiary i personalizacja

 

Analiza wykorzystania naszych Usług, w tym testowanie różnych wersji w zakresie treści. Dane te mogą być również wykorzystane do personalizacji naszych Usług i marketingu naszych Usług. Google Analytics, Piwik
Marketing internetowy Personalizacja reklam wyświetlanych za pośrednictwem Stron Internetowych w oparciu o Twoje interakcje. Przykładowo, z wykorzystaniem danych o Twoich transakcjach w kiosku ITwiz, o tym, co znajduje się w Twoim koszyku oraz o stronach i produktach, które przeglądasz. Możemy również wykorzystać Twoje dane, aby lepiej spersonalizować nasz marketing. Google AdWords, Google Analytics, Salesmanago;
Media społecznościowe Docieranie do Ciebie za pośrednictwem platform społecznościowych oraz w celu umożliwiania dzielenia się oraz zaangażowania, przy użyciu naszych Stron Internetowych. Firmy te mogą wykorzystywać Twoje dane do swoich własnych celów, w tym do profilowania i kierowania do Ciebie przekazu za pomocą innych reklam. Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube

 

Twoje możliwości wyboru, jeśli chodzi o Cookies

Pliki cookie w przeglądarce internetowej

Za pomocą ustawień przeglądarki możesz akceptować lub odrzucać nowe pliki cookie oraz usuwać już istniejące.  Możesz również ustawić przeglądarkę tak, aby powiadamiała Cię o każdym umieszczeniu nowych plików cookie na Twoim komputerze lub innym urządzeniu.  Bardziej szczegółowe informacje na temat sposobu zarządzania plikami cookie można znaleźć korzystając z funkcji pomocy, dostępnej w Twojej przeglądarce internetowej.

Jeśli zdecydujesz się wyłączyć niektóre lub wszystkie pliki cookie, możesz nie być w stanie w pełni korzystać z naszych Stron Internetowych. Na przykład, możesz nie być w stanie dodawać produktów do koszyka, przejść do finalizowania transakcji lub korzystać z tych naszych produktów i usług, które wymagają zalogowania się.

Możesz również zarządzać plikami cookie związanymi z reklamami, używanymi w naszych Usługach, odznaczając poszczególnych dostawców usług wymienionych w powyższej tabeli lub odwiedzając witrynę YourOnlineChoices (http://www.youronlinechoices.com/pl/). Tam, gdzie wyświetlamy spersonalizowane reklamy na stronach internetowych innych organizacji, zwykle będzie wyświetlana ikona AdChoices. Klikając w tę ikonę otrzymasz szczegółowe wskazówki dotyczące kontroli preferencji dla reklam internetowych. Więcej informacji można znaleźć na stronie YourAdChoices (http://youradchoices.com/).

Aplikacje Mobilne

Pliki cookie działają na Aplikacjach Mobilnych w różny sposób, ponieważ są zakodowane w samej aplikacji i będą używać unikalnego identyfikatora utworzonego przez urządzenie mobilne dla celów działalności reklamowej. Ten identyfikator reklamowy możesz wyłączyć lub zresetować za pomocą ustawień prywatności urządzenia mobilnego.

Jakie prawa Ci przysługują?

W celu wykonywania poniższych praw prosimy o złożenie stosownego żądania pod adresem email: prywatnosc@itwiz.pl

Prawo dostępu do danych

Masz prawo wglądu do swoich danych osobowych przechowywanych przez nas.  Nazywa się to wnioskiem o dostęp do danych i udzielenie informacji.

Prawo do żądania poprawienia informacji o Tobie

Jeśli uważasz, że posiadamy niekompletne, nieaktualne lub nieprawdziwe informacje o Tobie, skontaktuj się z nami, a my je poprawimy.

Prawo do zgłoszenia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych osobowych

Sprzeciw ogólny – rozpatrzymy wówczas Twój sprzeciw wobec wykorzystania przez nas Twoich danych osobowych. Jeśli po wyważeniu, Twoje prawa, interesy i wolności przeważają nad naszymi interesami w korzystaniu z Twoich danych osobowych, na Twoje żądanie ograniczymy ich wykorzystanie lub je usuniemy.

Sprzeciw w odniesieniu do marketingu bezpośredniego – w przypadku zgłoszenia takiego sprzeciwu zaprzestaniemy wykorzystywania danych osobowych do celów marketingu bezpośredniego.

Prawo do żądania ograniczenia przetwarzania

Istnieje kilka sytuacji, w których możesz ograniczyć wykorzystywanie przez nas Twoich danych osobowych, co obejmuje (ale nie ogranicza się do) przypadki, gdy

  • skutecznie zgłosiłaś/-eś sprzeciw ogólny (opisany powyżej);
  • kwestionujesz dokładność danych osobowych, które przechowujemy;
  • korzystaliśmy z Twoich danych osobowych niezgodnie z prawem, ale nie chcesz, abyśmy je usuwali.

Prawo do żądania usunięcia danych

Istnieją sytuacje, w których możesz nam nakazać usunięcie Twoich danych osobowych, co obejmuje (ale nie ogranicza się do) przypadków, gdy

  • nie istnieje już potrzeba, abyśmy przechowywali Twoje dane;
  •  skutecznie zgłosiłaś/-eś sprzeciw ogólny (opisany powyżej);
  • wycofałaś/-eś swoją zgodę na wykorzystywanie przez nas Twoich danych osobowych (i nie mamy żadnych innych podstaw, aby z nich korzystać);
  • przetwarzaliśmy Twoje dane osobowe niezgodnie z prawem.

Prawo do przenoszenia danych

Prawo do przenoszenia danych to nowe prawo umożliwiające każdej osobie w UE na przekazywanie jej danych pomiędzy organizacjami. Skorzystanie z niego nie będzie wiązać się z dodatkowymi opłatami, pozwalając Czytelnikom przełączać się pomiędzy dostawcami usług. Będzie polegało na transmisji i dostarczeniu danych osobowych drogą elektroniczną w ustrukturyzowanym, powszechnie używanym i nadającym się do maszynowego odczytu formacie. Wedle Twojego wyboru, dane mogą zostać przesłane do Ciebie lub do wskazanej przez Ciebie osoby trzeciej.

Prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych:

Chcielibyśmy mieć szansę rozwiązania wszelkich Twoich skarg, jednakże masz również prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych, na temat sposobu, w jaki wykorzystaliśmy Twoje dane osobowe.

Więcej szczegółów na temat praw związanych z ochroną danych osobowych znajduje się również na stronie internetowej organu nadzorczego ds. ochrony danych osobowych, o którym mowa powyżej. Jeżeli chcesz uzyskać od nas więcej informacji na temat tych praw, prosimy zapoznać się z sekcją „Z kim kontaktować się w sprawach przetwarzania danych?” poniżej.

Profilowanie

Zebrane od Ciebie dane mogą podlegać profilowaniu, jednak na jego podstawie nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany żadne decyzje wywołujące wobec Ciebie skutki prawne bądź wpływające na Ciebie w podobny sposób.

Czy musisz podawać nam swoje dane?

Podanie Twoich danych jest całkowicie dobrowolne. Niepodanie przez Ciebie danych osobowych będzie jednak skutkować brakiem możliwości korzystania z Usług w zakresie, w jakim do korzystania z nich niezbędne jest przetwarzanie Twoich danych.

Z kim kontaktować się w sprawach przetwarzania danych?

W sprawach związanych z przetwarzaniem Twoich danych osobowych możesz kontaktować się z nami pod adresem e-mail: prywatnosc@itwiz.pl lub korespondencyjnie pod adresem ITwiz Media Group sp. z o.o., Rondo ONZ 1, 00-124 Warszawa.

Celem zwiększenia bezpieczeństwa przetwarzania Twoich danych powołaliśmy inspektora ochrony danych, z którym możesz kontaktować się pod adresem e-mail: itwiz.iod@discretia.pl.