MENU

Skonsolidowany wynik finansowy za rok 2016 firmy Nelro Data

17 lutego 2017Branża, Rynek

Grupa Nelro Data podała wyniki spółek zaangażowanych w dystrybucję asortymentu IT i elektroniki konsumenckiej. Przychód wyniósł 1,11 mld zł netto, a zysk 23,9 mln zł netto.

Wyniki poszczególnych spółek to: Nelro Data SA – 357,6 mln zł netto, zysk 7,4 mln zł, Nelro Data Spółka Komandytowa 751,8 mln zł netto, zysk 16,2 mln zł oraz NT Group Sp. z o. o. – 1,3 mln zł netto, zysk 258,6 tys. zł.

Cieszymy się z faktu, iż drugi rok z rzędu udaje nam się wypracować ponad miliard zł przychodu netto oraz zysk netto gwarantujący stabilność finansową i rezerwy inwestycyjne, co było możliwe dzięki rosnącym w drugim półroczu marżom. Skoro o inwestycjach mowa, otworzyliśmy właśnie nowy oddział we Wrocławiu. Zespół 20 wysoce wyspecjalizowanych handlowców będzie zarządzać sprzedażą szerokiego portfolio skierowanego do sektora B2B oraz B2C. Muszę przyznać, że konsekwentne realizowanie założeń zaczyna przynosić wymierne efekty. W średniookresowej perspektywie zamierzamy dogonić czołówkę krajowych dystrybutorów i powalczyć o kontrakty z wiodącymi vendorami” – mówi Łukasz Pacholski, wiceprezes Nelro Data SA.

Grupa Nelro Data od 2013 roku oferuje najnowsze rozwiązania technologiczne światowych liderów branży IT. W portfolio dystrybutora znajdują się między innymi: komponenty komputerowe (dyski SSD/HDD, procesory), sprzęt marki Apple, drony i stabilizatory do kamer marki Yuneec, kamery sportowe ThiEYE, tusze i tonery HP Inc. oraz efingo, a także telewizory Toshiba, akcesoria audio marki Fenda, osprzęt HSK Data, Madex, Interline, TG-NET i Netis.

W 2016 roku Nelro Data SA otworzyła drugą – po Białej Podlaskiej – filię we Wrocławiu. Jej oferta opierać się będzie na A-brandach szeroko pojętej elektroniki do zastosowań biznesowych i konsumenckich. „Duża powierzchnia biurowa pozwoli na rozmach w zakresie działań sprzedażowych i kadrowych” – mówią przedstawiciele firmy.

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »