Zmiany kadrowe

Sławomir Koszołko nowym prezesem zarządu ATM

Piotr Sieluk, dotychczas pełniący obowiązki prezesa zarządu, powraca do składu Rady Nadzorczej spółki, jednego z liderów polskiego rynku usług centrum danych i operatora telekomunikacyjnego świadczącego usługi klientom biznesowym, spółki znajdującej się w portfelu funduszu MCI.EuroVentures.

Sławomir Koszołko nowym prezesem zarządu ATM

Piotr Sieluk obejmuje stanowisko wiceprzewodniczącego Rady Nadzorczej i w dalszym ciągu będzie wspierał działalność operacyjną ATM. Jego rolą będzie doradztwo dla zespołu zarządzającego w kluczowych obszarach i strategicznych decyzjach oraz komunikacja i współpraca między spółką a Radą Nadzorczą i udziałowcami.

Sławomir Koszołko jest od ponad 15 lat związany z telekomunikacją i usługami centrum danych, a jego kariera zawodowa koncentrowała się przez większość czasu na segmencie klientów biznesowych. Przez wiele lat pełnił funkcję dyrektora ds. strategii i marketingu GTS Poland. Ostatnie 2,5 roku spędził w T-Mobile Polska, najpierw jako dyrektor marketingu w segmencie B2B, a potem jako dyrektor strategii korporacyjnej.

Cieszę się bardzo, że Sławomir Koszołko zdecydował się dołączyć do zespołu ATM. Znając jego doświadczenie, wiedzę i zdolności managerskie jestem przekonany, że to właściwa osoba do pokierowania Spółką w tej fazie rozwoju” – powiedział Maciej Kowalski, Partner Funduszu MCI.EuroVentures oraz Członek Rady Nadzorczej ATM. “Jednocześnie rozwiązanie, w którym Piotr Sieluk, jako wiceprzewodniczący Rady Nadzorczej, wciąż będzie wspierał operacyjną działalność Spółki, usprawni i przyspieszy realizację zakładanych celów biznesowych z korzyścią dla wszystkich akcjonariuszy” – dodał.

Będąc związany z sektorem telekomunikacyjnym i usługami centrum danych, od wielu lat obserwowałem uważnie rozwój ATM i jestem świadomy, że biorę odpowiedzialność za kierowanie firmą opartą na bardzo solidnych fundamentach biznesowych. Moim najważniejszym zadaniem będzie wykorzystanie potencjału tkwiącego w ATM, co przełoży się zarówno na wzrost satysfakcji naszych klientów, jak i wzrost wartości dla akcjonariuszy” – komentuje Sławomir Koszołko.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *