MENU
Advertisement

Spółka zależna koncernu Toyota wykorzysta nową wersję systemu IFS Applications

27 listopada 2015Branża, Rynek

Najnowsza wersja oferowanego przez IFS systemu ERP wesprze działalność czterech jednostek biznesowych spółki Toyota Lanka. Modernizacja oprogramowania ma pozwolić m.in. na usprawnienie sprzedaży oraz obsługi serwisowej należącej do Toyota Group i działającej na Sri Lance spółki.

toyota

Firma IFS, globalny dostawca oprogramowania dla przedsiębiorstw, informuje, że Toyota Lanka, spółka zależna Toyota Group, skutecznie wdrożyła system the IFS Applications™ w czterech jednostkach biznesowych o znaczeniu strategicznym na terenie Sri Lanki, które zajmują się sprzedażą, częściami zamiennymi, serwisem i usługami współdzielonymi.

Firma Toyota Lanka korzysta z systemu IFS Applications w prowadzonej działalności od ponad 11 lat. W tym okresie rozwiązanie było aktualizowane dwukrotnie.

System IFS Applications wspiera procesy o kluczowym znaczeniu, takie jak sprzedaż, łańcuch dostaw, magazynowanie, usługi serwisowe, finanse i zasoby ludzkie. Został on zaprojektowany również z myślą o przyszłym rozwoju przedsiębiorstwa i posiada zestaw zaawansowanych narzędzi ułatwiających wdrożenie nowych osiągnięć technologicznych w branży samochodowej.

Nowa wersja systemu IFS Applications charakteryzuje się ulepszonym interfejsem użytkownika oraz bogatszymi funkcjami obsługi zaplecza. W rezultacie system zwiększa szybkość przetwarzania zleceń i danych, a przez to ułatwia podejmowanie decyzji oraz usprawnia komunikację z klientami i ich obsługę.

„System IFS Applications spełnił nasze oczekiwania i skutecznie pomógł nam określić wymogi związane z dalszym rozwojem biznesowym” – powiedział Manohara Atukorala, dyrektor operacyjny i prezes w firmie Toyota Lanka. „Intuicyjne i łatwe w obsłudze rozwiązanie firmy IFS pomaga nam w podejmowaniu decyzji i zapewnianiu obsługi klienta na najwyższym poziomie”.

Uditha Sumpathipala, kierownik ds. ICT oraz realizacji projektu aktualizacji systemu w firmie Toyota Lanka, dodał: „Sprzedaż pojazdów i części zamiennych oraz działanie punktów serwisowych to obszary o znaczeniu strategicznym dla firmy Toyota na terenie Sri Lanki. Ustaliliśmy kilka obszarów działalności, które wymagały usprawnienia. Cieszymy się, że udało się nam skutecznie wdrożyć rozwiązanie, które ułatwia organizowanie i śledzenie informacji, a także pomaga zapewnić wyższy standard obsługi klientów końcowych. Jesteśmy bardzo zadowoleni z nowej wersji systemu IFS Applications i usprawnień, jakie wnosi w działanie naszych jednostek biznesowych. Nowy graficzny interfejs użytkownika na pewno zwiększy poziom akceptacji systemu, co jest kluczowym czynnikiem decydującym o sukcesie wdrożenia. Chcę podziękować zarówno naszemu zespołowi, jak i pracownikom firmy IFS za udaną realizację projektu wdrożeniowego”.

Jayantha De Silva, prezes IFS Sri Lanka, dodał: „Biorąc pod uwagę trwającą już ponad 10 lat współpracę z firmą Toyota Lanka byliśmy dobrze przygotowani do przeprowadzenia złożonego procesu aktualizacji systemu w sprawny sposób. Cieszymy się, że firma Toyota Lanka nadal darzy zaufaniem zarówno nasze produkty, jak i doświadczenie naszych pracowników. Liczymy, że w kolejnych latach nadal będziemy mogli ją wspierać w rozwoju biznesowym jako naszego partnera”.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »

Zapisz się na nasz newsletter - otrzymasz 2 raporty

Ponad 50-cio stronicowe wydania w wersji PDF:

1. "Biznes In-memory"
2. "Cloud Computing:
      Aplikacje i Infrastruktura"

Wyślemy do Ciebie maksymalnie 4 wiadomości w miesiącu.

Dziękujemy

Na podany e-mail wysłaliśmy link z prośbą o weryfikację
adresu. Po kliknięciu w link otrzymasz dostęp do raportów.