Strefa IFSWdrożeniaBranża ITRynek

System ERP firmy IFS jako rozwiązanie do zarządzania finansami i umowami serwisowymi

Oprogramowanie IFS Applications 9 zostało wybrane nowym rozwiązaniem do zarządzania finansami i umowami serwisowymi w dynamicznie rozwijającej się działalności czołowego brytyjskiego dostawcy sprzętu pralniczego i kateringowego. Wartość projektu jest wyceniana na milion funtów.

System ERP firmy IFS jako rozwiązanie do zarządzania finansami i umowami serwisowymi

Wdrażając IFS Applications 9, firma JLA zapewni sobie zaawansowany system do zarządzania umowami z klientami, obejmujący umowy serwisowe oraz umożliwiający zarządzanie majątkiem i wynajmem, a także pełną kontrolę finansów, zakupów, zapasów i produkcji, a wszystko to w jednym, scentralizowanym systemie. Po wdrożeniu firma JLA będzie mogła kontrolować i poprawiać jakość oraz skuteczność usług świadczonych klientom.

James Greenman, dyrektor ds. IT w firmie JLA, powiedział: „System IFS Applications 9 wybrano nie tylko dlatego, że wychodzi naprzeciw bieżącym wymaganiom firmy JLA, ale również dlatego, że jego elastyczność umożliwia adaptację do zmiennych wymagań klientów, stanowiąc dobry fundament dla długotrwałej współpracy o znaczeniu strategicznym. Projekt wdrożeniowy rozpocznie się natychmiast, a jego zakończenie jest planowane na drugi kwartał 2017 roku”.

„To wielka przyjemność pracować z tak bardzo zorientowaną na klienta i ciągle rozwijającą się firmą” – powiedział Paul Massey, dyrektor zarządzający IFS UK. „Współpraca z firmą JLA jest dowodem naszej silnej pozycji na polu wspierania firm serwisowych w efektywnym zarządzaniu działalnością. Jesteśmy przekonani, że będzie to wieloletnia i owocna współpraca”.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *