MENU

Tech Data Polska podpisuje umowy z Huawei i Samsungiem

6 lutego 2017Branża, Rynek

Obie nowe dystrybucje to efekt rozwoju nowego działu firmy – Tech Data Mobile. Podpisanie umowy z Huawei Polska i Samsung nastąpiło w styczniu 2017 roku.

Kontrakt z Huawei obejmuje pełne portfolio produktów tej marki, w tym modemy, smartwatche, telefony komórkowe, smartfony, tablety i dedykowane im akcesoria. Jego postanowienia odnoszą się również do urządzeń, które obecnie pozostają w fazie projektowej i zostaną wprowadzone do oferty koncernu w przyszłości.

Huawei jest jednym z wiodących producentów rozwiązań mobilnych na świecie, a także pierwszoligowym producentem w Polsce, zwłaszcza w odniesieniu do udziałów w rynku otwartym. Dlatego kontrakt z Huawei jest naturalną konsekwencją, a zarazem istotnym etapem wdrażania długofalowej strategii obranej przez spółkę. Istotnym czynnikiem w tym kontekście jest także pozycja Tech Daty na światowym rynku. Jako przedsiębiorstwo o globalnym zasięgu jest ona gwarantem stabilności finansowej współpracy, co ma kluczowe znaczenie dla osiągnięcia zakładanych celów biznesowych obu firm” – mówi Maciej Jarmiński, Business Unit Manager Działu Mobile w Tech Data Polska.

Z kolei dzięki kontraktowi podpisanemu z Samsungiem, Tech Data powiększa portfolio o kolejne grupy produktowe, w tym telefony i tablety oraz dedykowane im akcesoria. Już dzisiaj Tech Data jest znaczącym dystrybutorem produktów Samsunga, m.in.: monitorów, urządzeń wielofunkcyjnych, drukarek, tonerów oraz dysków SSD, pamięci DRAM i FLASH.

Dzięki podpisaniu tego kontraktu, Tech Data staje się oficjalnym dystrybutorem produktów mobilnych marki Samsung, co stanowi odpowiedź na stale rosnący popyt i znaczące zainteresowanie ze strony partnerów i integratorów jej produktami” – komentuje Paweł Bury, Product Manager ds. Rynku Mobile w Tech Data Polska.

Tech Data Polska jest częścią Tech Data Corporation, jednego z największych międzynarodowych koncernów zajmujących się dystrybucją sprzętu komputerowego i oprogramowania. Tech Data obsługuje ponad 125 tys. klientów w 100 krajach. W Polsce współpracuje z ponad 7000 partnerów.

The following two tabs change content below.
Adam Jadczak

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 23 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Od września 2013 roku redaktor naczelny serwisu ITwiz.pl, od kwietnia 2014 roku redaktor naczelny magazynu ITwiz. Pomysłodawca raportu ITwiz Best 100 „Dwa oblicza IT”, wydanego w czerwcu 2015 roku.

Podobne tematy:

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

« »

Zapisz się na nasz newsletter - otrzymasz 2 raporty

Ponad 50-cio stronicowe wydania w wersji PDF:

1. "Biznes In-memory"
2. "Cloud Computing:
      Aplikacje i Infrastruktura"

Wyślemy do Ciebie maksymalnie 4 wiadomości w miesiącu.

Dziękujemy

Na podany e-mail wysłaliśmy link z prośbą o weryfikację
adresu. Po kliknięciu w link otrzymasz dostęp do raportów.