Comarch Retail 2019


Szczegóły wydarzenia


Przedsiębiorstwa z branży handlu detalicznego co rusz wprowadzają kolejne nowości technologiczne, które ułatwiają klientom dokonywanie zakupów zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i w internecie. Bezpłatne przesyłki, wymiana i zwrot towarów czy usługa click & collect to już standardowe udogodnienia. Aby przekonać odbiorców przedsiębiorcy muszą sięgać po coraz to nowsze rozwiązania. Jakie? Odpowiedź na to pytanie padnie podczas konferencji „Comarch Retail 2019. Digitalizacja w retail”.

Podczas konferencji Comarch Retail 2019 eksperci firmy Comarch podpowiedzą jak wykorzystać systemy informatyczne ERP, aby poprawić wskaźniki sprzedaży oraz przygotowywać oferty zgodne z oczekiwaniami kupujących. „Przedsiębiorstwa z branży handlu detalicznego to bardzo świadome informatycznie firmy. Menedżerowie doskonale zdają sobie sprawy, że muszą nadążać za nowinkami technologicznymi, a często wyprzedzać trendy. Oferta technologiczna sieci handlowych i sklepów detalicznych musi być atrakcyjna, uniwersalna i intuicyjna, ponieważ ich klientami są zarówno millenialsi, jaki silversi, czyli pokolenie 55+. Dlatego branża retail odważnie inwestuje w systemy informatyczne i konferencje takie jak Comarch Retail 2019. Nasze konferencje są doskonałym miejscem, aby zdobyć odrobinę wiedzy z zakresu rozwiązań do planowana i zarządzania sprzedażą czy też budowy strategii omnichannel – Zapraszam do zapoznania się z pełną agendą i rejestracji na konferencję” – mówi Witold Podgórski, product manger systemów Comarch ERP.

Wybrane prezentacje odbywające się podczas konferencji Comarch Retail 2019 poświęcone będą również tematyce budowy lojalności i zaangażowania klientów. O tym jak przygotować atrakcyjny program lojalnościowy oraz zachęcić klientów do udziału w nim a także jak takie działania marketingowe przekładają się na wzrost sprzedaży opowie Łukasz Słoniewski, konsultant ds. systemów Loyalty & Marketing w Comarch. Uczestnicy będą mieli również okazję wziąć udział w prezentacji projektów wdrożeń systemów Comarch w holenderskiej galerii handlowej Hudson’s Bay, firmie kosmetycznej Oriflame oraz francuskiej sieci sklepów z odzieżą i obuwiem La Halle. Ciekawym punktem konferencji będzie panel dyskusyjny o marketingu w sieciach handlowych i działaniach promocyjnych. Moderatorem panelu będzie Radosław Rybiński, dyrektor zarządzający Evigo.com.

Konferencja Comarch Retail 2019 jest skierowana przede wszystkim do dyrektorów operacyjnych, dyrektorów sprzedaży i marketingu, menedżerów ds. innowacji oraz osób odpowiedzialnych za merchandising, logistykę i transport a także specjalistów ds. handlu internetowego. Udział w konferencji Comarch Retail 2019 jest bezpłatny.

Szczegółowe informacje na temat konferencji Comarch Retail 2019, a także formularz rejestracyjny dla osób zainteresowanych udziałem dostępne są na stronie: https://retail2019.comarch.pl/.

Zapraszamy do udziału.

Podobne