G-Summit Warsaw


Szczegóły wydarzenia


Udział w Ogólnopolskiej Konferencji Użytkowników i zainteresowanych tematyką CX Genesys – G-Summit Warsaw to doskonała okazja, aby poznać trendy oraz innowacje w zakresie szeroko rozumianej CX – Obsługi Klienta zewnętrznego i wewnętrznego. Na konferencji można nawiązać ciekawe relacje biznesowe z ekspertami. Konferencja skierowana jest do szefów sprzedaży, Customer Service, Contact Center, operacji i IT.

patronat_ITwizTegoroczny temat konferencji G-Summit w Warszawie to „Delivering Next Generation Customer Relationships Today”. Podczas konferencji zaprezentowane zostaną strategie i narzędzia wykorzystywane przez klientów Genesys, aby uprościć wdrażanie technologii Customer Experience od contact center do back office. Prezentować będą oni swoje doświadczenia, wiedzę i nowe perspektywy, w jaki sposób zarządzać doświadczeniami klientów w ramach tzw. Customer Journey. G-Summit w Warszawie to możliwość przeprowadzenia rozmów, obejrzenia prezentacji oraz nawiązania współpracy z największymi autorytetami w dziedzinie Customer Experience z różnych branż i regionów geograficznych.

 

Więcej informacji na stronie http://go.genesys.com/GSummit_Warsaw2016.html

Podobne