#GdzieJestDialla


Szczegóły wydarzenia


Najbliższą przyszłością telefonicznej obsługi klienta jest inteligentna automatyzacja, czyli smart speech – już wkrótce roboty typu conversational AI, które faktycznie rozumieją swojego rozmówcę i potrafią prowadzić z nim dialog na poziomie zbliżonym do ludzkiego, przyczynią się do całkowitej zmiany krajobrazu branży. Konferencja #GdzieJestDialla będzie okazją do poznania innowacyjnego rozwiązania firmy Voicetel, które pozwoli na zautomatyzowanie wielu procesów związanych z obsługą klienta za pośrednictwem kanałów głosowych.

Zawiłe systemy komunikatów głosowych w systemach IVR, długie oczekiwanie na połączenie i niekompetentni pracownicy call center to tylko niektóre problemy związane z telefoniczną obsługą klienta. Problemów, które potencjalnie prowadzą do strat wizerunkowych i finansowych. Ich rozwiązaniem jest automatyzacja obsługi telefonicznej przy wykorzystaniu najnowszych rozwiązań opartych m.in. na sztucznej inteligencji i zdolnych do interpretacji języka naturalnego. Rozwiązaniem takim jest platforma Dialla rozwijana przez firmę Voicetel. Możliwości tego innowacyjnego produktu zostaną zaprezentowane podczas marcowej konferencji #GdzieJestDialla.

Przedstawiciele firmy Voicetel zapewniają, że platforma Dialla to pierwsza na świecie inteligentna automatyczna asystentka telefoniczna, która rozumie klientów i potrafi obsłużyć ich tak samo, jak żywy człowiek. Twórcy oprogramowania zapewniają przy tym, że będzie ono łatwo dostępne dla setek tysięcy firm.

Szczegółowe informacje na temat konferencji, a także formularz rejestracyjny dla osób zainteresowanych udziałem są dostępne na stronie:
gdziejestdialla.com

Podobne