Service Management – zarządzanie usługami IT


Szczegóły wydarzenia


IBM zmienił kierunek rozwoju oferty odchodząc od produktów i technologii a koncentrując się na rozwiązaniach i usługach, by pomóc klientom zautomatyzować i zintegrować ich procesy IT. Celem jest stworzenie bardziej skutecznej, efektywnej i elastycznej organizacji IT, która jest w stanie lepiej dostarczyć usługi IT i sprostać wymaganiom biznesu „on demand”. Taka strategia obejmuje zarówno ulepszenia istniejących produktów, jak i dostawę nowego zestawu produktów ukierunkowanych na automatyzację procesów i usług IT, w celu wspierania wdrożenia i dostosowania procesów IT. IBM IT Service Management dostarcza jednolitą platformę do zarządzania procesami ITIL (Information Technology Infrastructure Library). Rozwiązanie wykorzystuje jedne z najlepszych narzędzi analitycznych, by umożliwić zarządzanie usługami i aktywami w całym przedsiębiorstwie.

Szczegółowe informacje na witrynie: http://www.e-webinaria.pl/events/service-management-zarzadzanie-uslugami-it/

Podobne