Webinarium: Zacznij zarabiać na usługach, popraw relacje z klientami – i zyskaj nowych


Szczegóły wydarzenia


W ciągu ostatnich kilku lat nastąpiły istotne zmiany w zakresie i sposobie świadczenia serwisu. Jednocześnie, usługi serwisowe i obsługa techniczna coraz częściej przynoszą większe zyski niż sama sprzedaż produktu. Klienci też coraz częściej kupują „rezultaty”, takie jak gwarantowany czas pracy, wymagając przy tym możliwości precyzyjnego zarządzania umowami SLA i predykcją obsługi serwisowej. W jaki sposób firmy mogą wykorzystać trend serwicyzacji? Podczas naszego webinarium odpowiedzi na to pytanie udzielą eksperci firmy IFS.

Podczas webinarium odniesiemy się do trendów, które obecnie kreują zmiany w branży usługowej. Transformacja, jaką tu można zaobserwować, jest godna zainteresowania zwłaszcza ze względu na możliwości, jakie oferuje szeroko rozumianej grupie rodzimych dostawców usług. Odpowiadając na pytanie, dlaczego branża usługowa staje się niezwykle istotna w kontekście otaczającego nas świata, przybliżymy też potencjał rozwoju biznesu w oparciu o zmianę podejścia do usług serwisu i obsługi technicznej.

Agenda
1. Dlaczego serwis?
2. Serwis jako produkt
3. Transformacja w branży serwisowej
4. Trendy światowe a rynek polski
5. Podsumowanie

Szczegółowe informacje dotyczące tematyki oraz formularz rejestracyjny dla osób zainteresowanych udziałem w webinarium są dostępne na stronie:
https://www.e-webinaria.pl/events/zacznij-zarabiac-na-uslugach-popraw-relacje-z-klientami-i-zyskaj-nowych/

Podobne