Wykorzystanie sztucznej inteligencji w obsłudze klienta


Szczegóły wydarzenia


Zastosowanie sztucznej inteligencji może usprawnić różne aspekty prowadzenia działalności biznesowej. Przedsiębiorstwa korzystające ze sztucznej inteligencji są w stanie zaoferować szybszą i bardziej sprawną obsługę od przedsiębiorstw działających w modelu tradycyjnym. Z każdym kolejnym rokiem, różnice te będą się pogłębiać.

Organizatorzy warsztatów podkreślają, że do najbardziej rozpowszechnionych narzędzi wykorzystujących sztuczną inteligencję należą boty. Ich wykorzystanie pozwala m.in. na przeniesienie obsługi klientów na nowy, wyższy poziom, a także – obniżenia kosztów działalności i przyspieszenia procesu obsługi. Co istotne, wykorzystanie botów nie musi dotyczyć klientów bezpośrednio. Często boty wspierają pracę pracowników przedsiębiorstw i podnosząc efektywność ich pracy, pośrednio wpływają na lepszą obsługę klienta końcowego.

Zastosowaniom sztucznej inteligencji w biznesie poświęcone będą warsztaty organizowane przez firmę Unima 2000. Partnerem merytorycznym warsztatów jest IBM Polska. Program warsztatów obejmuje m.in. omówienie roli AI w działalności biznesowej, omówienie metod efektywnego wykorzystania tego typu mechanizmów, a także typowych przykładów zastosowania sztucznej inteligencji w procesach biznesowych. Organizatorzy zapowiadają również spojrzenie na możliwości AI okiem praktyka, rozumiejącego potrzebę uzasadnienia każdej inwestycji potrzebami biznesowymi. Zaprezentowane zostaną również perspektywy rozwoju oraz aspekty prawne związane z wykorzystywaniem sztucznej inteligencji.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. Ilość miejsc jest jednak ograniczona – decyduje kolejność zgłoszeń.

Szczegółowe informacje na temat warsztatów, a także formularz rejestracyjny dla osób zainteresowanych udziałem dostępne są na stronie: http://unima2000.pl/warsztaty2019-03-26/

Podobne