Krótko o magazynie

Nowoczesne pismo o IT i biznesie, tworzone przez doświadczonych dziennikarzy oraz specjalistów w swoich dziedzinach. Dzięki temu jest silnym merytorycznie pismem eksperckim. Piszemy o IT zwracając uwagę na biznesowe aspekty technologii i opisywanych projektów.

Misja Magazynu

  • Łączymy zagadnienia informatyczne z tematyką biznesową;
  • Odpowiadamy na pytania, które na co dzień zadają sobie liderzy organizacji;
  • Dzięki dobrze opisanym projektom ułatwiamy podejmowanie decyzji dotyczących wyboru rozwiązań IT dla biznesu;
  • Podejmując zarówno tematy miękkie, jak i specjalistyczne pomagamy w rozwoju zawodowym;
  • Pokazujemy różne spojrzenia na obszary szeroko pojętej informatyki i pomagamy budować bazę wiedzy dla każdego zainteresowanego technologiami IT dla biznesu;
  • Inspirujemy, pokazujemy ciekawe pomysły i promujemy polskie przedsiębiorstwa dzięki rubryce „Pomysły z Polski”;
  • Przekazujemy praktyczną wiedzę prezentując biznesowe aspekty projektów związanych z wdrożeniami technologii informatycznych.

Jaką tematykę poruszamy?

  • Opisy wdrożeń i projektów – od strony biznesowej oraz IT
  • Sprawna komunikacja pomiędzy działami biznesowymi i IT
  • Aktualne zagrożenia bezpieczeństwa IT i sposób reakcji na nie
  • Prowadzenie projektów IT (agile vs waterfall)
  • Projektowanie i tworzenie rozwiązań IT
  • Ocena nowych trendów rynkowych
  • Strategie zarządzania IT
  • Rozwój zawodowy CIO
  • Innowacyjne pomysły
  • Informacje z rynku

Czym wyróżnia się nasze pismo?

  1. Tworzymy je wyłącznie z ekspertami.
  2. Odpowiadamy na potrzeby zgłaszane przez środowisko IT, zwłaszcza klientów tej branży.
  3. Prezentujemy tylko sprawdzoną wiedzę.
  4. Mamy bliski kontakt z czytelnikami poprzez Grupę IT Professional in Poland w serwisie LinkedIn.

Skupiona wokół tej grupy społeczność specjalistów, użytkowników i pasjonatów technologii IT liczy już ponad 1600 osób.

Wejdź na grupę

Kto założył magazyn?

Adam Jadczak

O IT w biznesie pisze od 20 lat. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rynkiem IT oraz informatyką w zastosowaniach biznesowych. Redaktor roku 2009 za projekt „20-lat polskiej branży IT”. Prowadził wydania specjalne, w tym: TOP200 (wersja polska i angielska), Polski Rynek Usług IT, MSP Standard, Kariera w IT, Gdzie na studia w IT. Wcześniej m.in. dziennikarz technologiczny w „Gazeta i Komputer”, dodatku do Gazety Wyborczej.

Piotr Waszczuk

O rynku nowych technologii pisze od 10 lat. Autor wywiadów, artykułów i opracowań dotyczących trendów i wydarzeń rynku IT, a także systemów wspierających biznes oraz nowych technologii. Prowadził wydania specjalne poświęcone systemom klasy ERP, Business Intelligence oraz CRM, a także problematyce zarządzania projektami oraz szkoleń IT.

Jakie są opinie o magazynie?

Jest to magazyn, który rzeczywiście można „poczytać” – różne opinie, różne problemy. Są tam wątki do zastanowienia, do dyskusji, ale również poznawcze – np. jak dla mnie cały obszar administracji publicznej. Całkowicie inny świat! Bardzo pozytywnie oceniam też estetykę pisma.

Jaromir Pelczarski,

wiceprezes Banku BNP Paribas

„Magazyn wypełnia lukę na rynku, bo podejmuje zarówno tematy miękkie, jak i te już bardzo specjalistyczne.”

Jarosław Dąbrowski,

dyrektor ds. technologii na Europę Wschodnią, Bliski Wschód i Afrykę, członek zarządu GTECH Poland

„Ciekawa forma pisma – dzięki różnym spojrzeniom na obszary szeroko pojętej informatyki – stanowi skarbnicę wiedzy dla każdego zainteresowanego.”

Krzysztof Wilniewczyc,

Solution Architect w Asseco Poland

„ITwiz to wyjątkowa publikacja. Inteligentna. Pobudzająca zmysły. Z zębem. Inna. Warta pochylenia się nad nią.”

Luiza Warno,

CIO Europe w Orange

Mamy nadzieję, że zachęciliśmy do zapoznania się z pismem i powiększysz nasze grono czytelników.

Jeśli jesteś ekspertem i masz do przekazania użyteczne informacje na temat prowadzonego przez Ciebie lub Twój zespół projektu, chciałbyś się podzielić na łamach magazynu, chętnie porozmawiamy. Napisz na adres redakcja@itwiz.pl

Życzymy udanej lektury
Zespół ITwiz

Przygotowaliśmy darmowy numer czasopisma

  • Jeśli chcesz otrzymać egz. drukowany wypełnij dodatkowe pola (nie ponosisz kosztów wysyłki):