Event online już 4 listopada.

Przyjęcie modelu chmury obliczeniowej jest podstawą cyfryzacji biznesu. Chmura jest bardzo ważna – ale jest środkiem do celu, a nie celem samym w sobie, jak zauważył Sławomir Soszyński, wiceprezes i CIO w ING Banku Śląskim w wywiadzie dla ITwiz i podczas spotkania CXO HUB.

Kliknij, tutaj możesz się zarejestrować

Chmura powinna umożliwić taką cyfrową transformację, która pozwoli na konkurencyjne wyróżnianie się, unikalne podejście do klienta, nada firmie elastyczności i zwinności.

Kluczem do sukcesu jest zatem sprawne, szybkie i adekwatne do potrzeb przejście do modelu chmurowego. Czy transformacja chmurowa nie powinna być więc procesem zrealizowanym w oparciu o metodykę i schemat, framework?

Zapraszam na spotkanie CXO HUB organizowane we współpracy z T-Mobile Polska. Będziemy dyskutować o efektywności procesu transformacji do chmury i możliwości potraktowania go jako zestandaryzowanej usługi:

  • W jaki sposób powinna być zaprojektowana transformacja chmurowa?
  • Jak przebieg transformacji chmurowej wpływa na jakość i efektywność docelowego środowiska?
  • Jak może wyglądać zestandaryzowane podejście do transformacji chmurowej

Agenda

  • 16.00 – 16.45 Pomysł na chmurę, plan na transformację. Jak się robi transformację firmy do chmury?
    W jaki sposób przygotować się do drogi w chmurę, które etapy transformacji są uniwersalne, które zasoby są kluczowe, w jakiej kolejności powinny zapadać decyzje o wyborze podejście?
    • Na starcie: kompetencje, gotowość aplikacji i architektury, właściwy cel
    • W toku: samodzielnie, razem czy osobno
    • U celu: funkcjonowanie firmy w chmurze

    Krzysztof Stumpf, Head of IT Department MIT Group Delivery Center Poland, Raiffeisen Bank International AG
    Krzysztof Wykręt, Global IT Director, Gulermak
    Katarzyna Karpińska, Head of Sales CEE, Digital & Cloud Services, T-Mobile Polska, Deutsche Telekom Europe
     

  • 16.50 – 17.35(+) Transformacja do chmury jako usługa czy partnerstwo
    Proces transformacji chmurowej może być usystematyzowany, uporządkowany i ukierunkowany na cel strategiczny. W takim podejściu do transformacji warto zastanowić się nad modelem współpracy z partnerem, który dysponuje metodyką transformacji chmurowej.
    • Statystyczne migracje chmurowe
    • Planowany proces transformacji chmurowej – przykład metodyki firmy Digital and Cloud Services (DCS, firma grupy T-Mobile)
    • Studium przypadku: transformacja chmurowa u klienta przy wykorzystaniu metodyki
    • Usługa czy partnerstwo?

    Marek Andrzejuk, Head of Portfolio & Innovation for Digital & Cloud Services, T-Mobile Polska, Deutsche Telekom Europe

Debata CXO HUB. Transformacja chmurowa as a Service?
Wszyscy zainteresowani uczestnicy spotkania mogą otrzymać ufundowany przez Partnera spotkania – firmę T-mobile Polska – upominek w postaci książki „Świat Schrodingera. Kronika nieprzewidywalnej przyszłości”

W spotkaniu udział wezmą:

Debata CXO HUB. Transformacja chmurowa as a Service?

Krzysztof Stumpf Head of IT Department MIT Group Delivery Center Poland

Raiffeisen Bank International AG
Zobacz BIO

Krzysztof Stumpf jest top menedżerem doskonale znanym w branży finansowej, od ponad dekady w Raiffaisen Bank, gdzie prowadzi od lat pionierskie transformacje organizacyjno-technologiczne, m.in. wprowadzając metodyki Agile, podejście fintechowe i model DevOps w Raiffaisen Solutions. FInalista CIO Roku w 2015 i laureat Top Performer IT w 2012.

Debata CXO HUB. Transformacja chmurowa as a Service?

Krzysztof Wykręt Global IT Director

Gulermak
Zobacz BIO

Krzysztof Wykręt od ponad 20 lat zarządza IT, z sukcesem prowadząc m.in. transformacje chmurowe w Hochtief i obecnie Gulermak. W swoim podejściu szuka skutecznego połączenia zmiany organizacyjnej, kompetencyjnej z technologiczną, aby transformacje miały trwały charakter. W 2016 r. uzyskał tytuł Diament CIO “Promotor chmurowej organizacji” w konkursie CIO ROKU. Zasiada w Radzie Programowej CXO HUB.

Debata CXO HUB. Transformacja chmurowa as a Service?

Katarzyna Karpińska Head of Sales CEE, Digital & Cloud Services

T-Mobile Polska, Deutsche Telekom Europe
Zobacz BIO

Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w branży, które zdobywała w kluczowych firmach z sektora IT, takich jak: HP, Oracle czy EcoVadis. Kształciła się w Polsce i Niemczech. W swojej pracy doskonale łączy umiejętności menedżerskie z wiedzą z zakresu sprzedaży, które zdobywała przez lata pracy na różnych stanowiskach. Obecnie pełni funkcję Dyrektora Sprzedaży w Digital & Cloud Services..

Debata CXO HUB. Transformacja chmurowa as a Service?

Marek Andrzejuk Head of Portfolio & Innovation for Digital & Cloud Services

T-Mobile Polska, Deutsche Telekom Europe
Zobacz BIO

Posiada ponad 15-letnie doświadczenie w branży IT przy projektach związanych w dużej mierze z rozwiązaniami chmurowymi. Współtworzył usługi chmury prywatnej, używanej przez sektor bankowości i publiczny. Zaprojektował platformę Cloud Solution Broker, łączącą rozwiązania chmury prywatnej z rozwiązaniami Amazon i Numergy. Pracował też przy wielu innych projektach wykorzystujących i rozwijających możliwości rozwiązań w chmurze.
W Digital & Cloud Services jest odpowiedzialny za portfolio innowacji cyfrowych usług w chmurze.

Debata CXO HUB. Transformacja chmurowa as a Service?

Każdy uczestnik debaty ma możliwość otrzymania bezpłatnie rocznej prenumeraty cyfrowego wydania Magazynu ITwiz wraz z Raportem ITwiz BEST100 edycja 2021! Fundatorem Prenumeraty Premium dla zainteresowanych uczestników debaty jest firma T-Mobile Polska.

Rejestracja zakończona.