Pobierz poradnik IFS i zacznij zarabiać na dobrej obsłudze klienta oraz usługach serwisowych

Na 27 stronach eksperci IFS zebrali szereg informacji istotnych dla wszystkich organizacji, które świadczą usługi z zakresu obsługi gwarancyjnej i pogwarancyjnej, a także różnego rodzaju usługi świadczone poza siedzibą firmy, ale mające na celu zapewnienie jak najlepszego poziomu jakości obsługi klientów. Dzięki lekturze dowiesz się jak zapewnić swoim klientom najwyższy poziom obsługi, umożliwić zwiększenie rentowności takich usług, a jednocześnie zoptymalizować wewnętrzne procesy związane z usługami serwisowymi.

Publikacja jest w szczególnym stopniu skierowana do przedstawicieli przedsiębiorstw przemysłowych, dostawców energii, usług telekomunikacyjnych czy usług logistycznych, ale omówione w niej zagadnienia z pewnością zainteresują także osoby związane z handlem detalicznym oraz usługami outsourcingu.


W raporcie piszemy o:

• Wskaźnikach, które powinny mierzyć firmy świadczące usługi dla klientów w terenie
• Zjawisku określanym mianem serwicyzacji biznesu oraz jego potencjale biznesowym
• Dobrych praktykach w zakresie wyboru oprogramowania wspierającego świadczenie usług serwisowych
• Rozwiązaniach dla najbardziej wymagających dostawców usług serwisowych

Wypełnij formularz i pobierz publikację

  • Zgody są dobrowolne i możesz wycofać je w każdym momencie bez jakichkolwiek negatywnych konsekwencji. Ich udzielenie jest jednak niezbędne, aby otrzymać bezpłatnie publikację.
  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.