Zmiany kadrowe
Grzegorz Cichoń objął stanowisko Chief Business Development Officera w TIMATE
Od stycznia 2022 roku menedżer odpowiada za stworzenie sieci partnerów dystrybucyjnych firmy w krajach europejskich oraz za rozwój i realizację strategii wprowadzenia systemu TIMATE na rynki zagraniczne.
Grzegorz Cichoń to menedżer z niemal 20-letnim doświadczeniem zawodowym. Przez długi czas związany był z firmą Etisoft, w której pełnił rolę Business Development Managera oraz Product Managera. Odpowiadał między innymi za rozwój sprzedaży na rynkach zagranicznych. Jest absolwentem prawa na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, ukończył też studia MBA na Oxford Brookes University.
W TIMATE zbuduje sieć zagranicznych dystrybutorów, którzy będą sprzedawać produkt swoim klientom na wybranych europejskich rynkach, poinformowali przedstawiciele spółki.
“Naszym celem jest nawiązanie współpracy z dystrybutorami, którzy specjalizują się we wdrażaniu rozwiązań IoT i mają klientów potencjalnie zainteresowanych możliwościami systemu TIMATE. Co ważne, zależy nam na partnerach, którzy zrozumieją nasz produkt i naprawdę będą chcieli go polecać. Nie zbudujemy więc dużej grupy dystrybutorów. Wybierzemy kilka firm, dla których TIMATE stanie się kluczowym systemem w portfolio” – wyjaśnia Grzegorz Cichoń.
Nowy członek zespołu TIMATE będzie też odpowiedzialny za współpracę z polskimi partnerami firmy.
“Lista naszych dystrybutorów w Polsce jest już prawie zamknięta. Są na niej partnerzy specjalizujący się we wdrażaniu innowacji w produkcji i logistyce” – dodaje Grzegorz Cichoń. “Cieszę się, że wspólnie z nimi mogę prezentować kolejnym firmom narzędzie, które pozwala na przeprowadzanie najtańszego na rynku audytu – audytu, w którym uczestniczą wszyscy pracownicy każdego dnia. To duża wartość dla przedsiębiorców, którzy teraz bardziej niż kiedykolwiek muszą optymalizować pracę swoich zespołów i kontrolować procesy”
Przypomnijmy, że TIMATE to automatyczne i bezobsługowe narzędzie do kompleksowego zarządzania ludźmi i procesami w firmie. System działa za pomocą innowacyjnej karty wyposażonej w ekran e-Paper, która z jednej strony jest elektronicznym identyfikatorem pracownika, a z drugiej mierzy czas pracy i ocenia jego wykorzystanie. Wspiera pracę zdalną i zadaniową, dba o to, aby pracownicy przestrzegali przepisów BHP. Pozwala na bieżącą ocenę realizacji zadań przez pracowników i zespoły. Pełni też funkcję systemu motywacyjnego i komunikacyjnego.
Klientami TIMATE są głównie przedsiębiorstwa logistyczne, produkcyjne i medyczne, zatrudniające przynajmniej kilkuset pracowników. “Mamy już mocną sieć klientów w Polsce, wiele firm testuje także nasze rozwiązanie w ramach Proof of Concept. System TIMATE jest sprawdzony i przygotowany do pracy w organizacjach różnej wielkości. Jesteśmy w pełni gotowi do wyjścia z naszym produktem za granicę. Plany sprzedaży na rynkach europejskich powstrzymała pandemia, dziś jednak rozpoczynamy ten nowy etap rozwoju spółki. W jego realizacji pomoże Chief Business Development Officer” – podsumowuje Sebastian Młodziński, CEO TIMATE.