Zmiany kadrowe
Artur Chmielewski dyrektorem zarządzającym polskiego oddziału Avaya
W nowej roli będzie odpowiedzialny za rozwój i działalność operacyjną lokalnych struktur firmy Avaya. Artur Chmielewski objął stanowisko zwolnione wcześniej przez Wojciecha Głażewskiego.
Artur Chmielewski zapowiada, że jednym z kluczowych obszarów działalności polskiego zespołu Avaya będzie oferowanie rozwiązań i usług wspierających działania biznesowe mające na celu podniesienie jakości obsługi oraz doświadczeń klientów końcowych. „Avaya pomaga klientom w podnoszeniu ich konkurencyjności, dostosowując stosowane przez nich rozwiązania do wymagań rynku. Jednym z kluczowym zagadnień w naszych projektach jest obsługa klienta. Dopasowanie poziomu obsługi do indywidualnych potrzeb klientów bezpośrednio przekłada się na ich lojalność. Jest to jeden z najważniejszych czynników sukcesu współczesnych przedsiębiorstw, a co za tym idzie – katalizator wdrażania innowacyjnych zmian. Jako przykład mogę przytoczyć opinie naszych klientów: prawie 70% z nich uważa, że wizja podniesienia poziomu obsługi klienta jest głównym motorem wdrażania modeli transformacji cyfrowej. Efektywność biznesu pojawia się jako skutek, a nie jako główny cel. To znak, że zarówno branża IT, jak i przemysł, znacząco się zmieniają i wymagają innowacyjnych form komunikacji” – podkreśla Artur Chmielewski.
Artur Chmielewski dołączył do zespołu Avaya w 2014 roku obejmując stanowisko dyrektora wsparcia sprzedaży w Europie Wschodniej. Dwa lata później przejął też odpowiedzialność za wsparcie sprzedaży w Austrii i Szwajcarii. Wcześniej związany był m.in. z firmą Nokia Siemens Networks, gdzie zajmował się sprzedażą i technicznym wsparciem sprzedaży rozwiązań infrastrukturalnych przeznaczonych dla globalnych operatorów telekomunikacyjnych. Brał też udział w projektach związanych z wdrożeniem systemów zarządzania w telekomunikacji.