Przez pierwsze 6 tygodni (od premiery do końca czerwca) CD Projekt RED sprzedał 6 mln sztuk Wiedźmina 3: Dziki Gon. Efekt, 512,6 mln zł przychodów i 236,3 mln zł zysku netto w I półroczu 2015 r. Największy wpływ na zanotowany na poziomie Grupy wynik miała zakończona produkcja i globalna premiera gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Przychód segmentu produkcji gier w pierwszym półroczu 2015 r. wyniósł 458,6 mln zł, zysk netto tego segmentu prawie 250 mln zł. "Sukces artystyczny i komercyjny Wiedźmina to efekt przemyślanej i od lat konsekwentnie realizowanej strategii. Jej istotą jest angażowanie się wyłącznie w projekty najwyższej klasy, budowanie trwałej relacji z graczami, przemyślana promocja oraz przejęcie na siebie roli wydawcy, co pozwala na zachowanie niezależności oraz pełnej kontroli nad projektem i procesem wydawniczym" – wyjaśnia Adam Kiciński prezes zarządu CD PROJEKT. Całkowity budżet projektu realizowanego przez studio CD PROJEKT RED wyniósł 306 mln zł. Prace prowadzone były przez 3,5 roku przez 240 osobowy zespół. W sumie w projekt zaangażowanych było w ponad 1500 osób z całego świata. Za dystrybucję Wiedźmina 3 odpowiadało 38 partnerów. Tytuł w wersji cyfrowej dostępny jest na wszystkich rynkach świata, natomiast pudełko z grą trafiło na półki sklepów w 109 krajach. "Dzięki premierze trzeciej części Wiedźmina przychody segmentu produkcji gier w kwartale premiery były ponad 7,5 razy wyższe od przychodów w okresie premiery Wiedźmina 2. Tegoroczna rentowność netto segmentu produkcji gier wyniosła 54% co czyni najnowszą odsłonę Wiedźmina nie tylko największym, ale również najbardziej rentownym projektem w historii CD PROJEKT" -powiedział Piotr Nielubowicz, wiceprezes zarządu CD PROJEKT. "Sześć milionów Wiedźmina 3, które sprzedaliśmy w ciągu pierwszych sześciu tygodni sprzedaży to dobry wynik, ale nie powiedzieliśmy jeszcze ostatniego słowa. Zaplanowaliśmy dla tego tytułu długie wsparcie, które wraz z rosnącą bazą użytkowników konsol powinno nam zapewnić dobrą sprzedaż jeszcze długo po debiucie. Warto dodać, że gry fabularne mają bardzo długi cykl sprzedaży czego dowodzi ciągła sprzedaż pierwszej i drugiej części Wiedźmina" – dodaje Adam Kiciński. W najbliższej przyszłości zadebiutują dwa duże, płatne dodatki do gry Wiedźmin 3: Dziki Gon – „Serca z Kamienia” oraz „Krew i Wino”. Premiera pierwszego planowana jest na październik 2015 roku, a drugiego na rok 2016. Rekordowe wyniki w drugim kwartale zanotował również segment globalnej cyfrowej dystrybucji gier i platforma GOG.com. Przychody segmentu ze sprzedaży do zewnętrznych klientów za okres od stycznia do czerwca 2015 r. wyniosły 63,9 mln zł wobec 31 mln zł w analogicznym okresie roku ubiegłego, co stanowi wzrost o 108%. GOG.com w maju 2015 roku udostępnił platformę GOG Galaxy w wersji beta. Technologia ta pozwoli na poszerzenie oferty o nowe gry, w tym tytuły wymagające obsługi funkcji sieciowych. Za pomocą GOG Galaxy instalację wybranej gry można dokonać „jednym kliknięciem”, a aktualizacje dla całej biblioteki ponad 1100 tytułów GOG.com dokonują się automatycznie. Wiedźmin 3 w wersji PC jest pierwszym dużym tytułem zawierającym GOG Galaxy zarówno w wydaniu pudełkowym jak i cyfrowym oferowanym na GOG.com. Łącznie 1 mln graczy aktywowało oba wydania gry na platformie GOG.com. CD PROJEKT pracuje nad aktualizacją strategii Grupy na kolejne lata, której ogłoszenie zaplanowane jest na marzec 2016 r.