AplikacjeRynekPolecane tematy

IFS odświeża markę i zapowiada nową platformę chmurową

Nowa identyfikacja wizualna IFS ma podkreślać strategiczny kierunek rozwoju firmy i strategię skoncentrowaną na kompleksowym wspieraniu najistotniejszych procesów biznesowych powiązanych z obsługą klienta. Odświeżenie marki IFS zwiastuje też planowaną na 10 marca 2021 roku premierę nowego, kompleksowego rozwiązania opartego na modelu chmury obliczeniowej.

IFS odświeża markę i zapowiada nową platformę chmurową
Źródło: IFS

Strategia IFS zakłada skupienie oferty wokół procesów związanych z obsługą klienta w newralgicznych momentach decydujących o finalnych doświadczeniach nabywców, a co za tym idzie także efektywności wszystkich wysiłków biznesowych. Optymalizacja procesów biznesowych wpływających na szereg punktów styku klienta z organizacją stanowić ma perspektywiczne podejście odpowiadające obecnym realiom rynkowych w wielu branżach. Zapewnienie jak najlepszych doświadczeń klienta ma otwierać też drogę do nowych kierunków rozwoju modeli biznesowych. “IFS ma doskonałe warunki do tego, aby pomagać przedsiębiorstwom wtedy, gdy liczy się to najbardziej. Są to momenty, w których firma albo zachwyca, albo rozczarowuje; momenty, w których wszystkie decyzje i procesy łączą się w jedną całość; momenty, w których ciężka praca przynosi efekty. Nazywamy je Moments of Service” – czytamy w oficjalnym komunikacie prasowym.

Z oficjalnych informacji wynika, że nowa identyfikacja wizualna IFS wykorzystuje symbolikę odzwierciedlającą szereg elementów, które muszą zostać odpowiednio skoordynowane, aby konkretna organizacja mogła zapewnić doskonałą obsługę swoim klientom. “Symbol ten odzwierciedla wysiłek, energię oraz złożoność wiążące się z zaangażowaniem w każdy kontakt z klientem, zachowując jednocześnie równowagę i symetrię” – informują przedstawiciele firmy. Podkreślają również, że już dziś ponad połowa przychodów IFS pochodzi ze sprzedaży rozwiązań wspierających działania ukierunkowane na zapewnienie jak najlepszego poziomu obsługi klienta.

IFS odświeża markę i zapowiada nową platformę chmurową
Źródło: IFS

„Nowa identyfikacja wizualna odzwierciedla miejsce, w którym jesteśmy teraz, oraz nasze plany na przyszłość, szczególnie w kontekście nadchodzącej premiery IFS Cloud. To przełomowy moment w historii naszej firmy. Tworząc atrakcyjną i inspirującą identyfikację wizualną, dajemy naszym klientom, partnerom i rynkowi jako całości jasny sygnał — i jest to coś, z czego nasi pracownicy są niezmiernie dumni” – mówi Oliver Pilgerstorfer, dyrektor ds. marketingu w IFS. Według niego nowa identyfikacja wizualna stanowi integralną część transformacji biznesu IFS. Nowy branding IFS jest obecnie wdrażany. Jego wprowadzeniu towarzyszą reklamy w wybranych, prestiżowych miejscach na świecie, w tym na Times Square w Nowym Jorku, Burj Khalifa w Dubaju i Shibuya w Japonii.

Premiera nowej platformy IFS Cloud już 10 marca 2021 roku

Wprowadzenie na rynek platformy IFS Cloud ma stanowić najważniejszą premierę w historii firmy IFS. Nowe, oferowane w oparciu o środowisko publicznej chmury obliczeniowej rozwiązanie IFS Cloud ma w całościowy sposób integrować narzędzia pozwalające w efektywny sposób zarządzać obsługą klienta, personelem oraz majątkiem firmy. Na jej funkcjonalność składać mają się zarówno nowe, innowacyjne funkcjonalności, jak i rozwiązania branżowe rozwijane we współpracy z klientami IFS na przestrzeni wielu lat. Wedle zapowiedzi architektura platformy IFS Cloud zakłada zerwanie z tradycyjnym podziałem funkcjonalności oprogramowania biznesowego.

“Likwidujemy tradycyjne bariery pomiędzy rozwiązaniami wspierającymi planowanie zasobów przedsiębiorstwa (ERP), zarządzanie kapitałem ludzkim (HCM), relacjami z klientami (CRM), majątkiem przedsiębiorstwa (EAM), a także zarządzaniem usługami i łączymy je w jedno rozwiązanie” – podkreśla Christian Pedersen, dyrektor ds. rozwoju produktów w IFS. Według niego platforma IFS Cloud zapewnia jednolitą warstwę obsługi i korzysta ze wspólnego modelu danych. Możliwe będzie też elastyczne wdrażanie poszczególnych funkcjonalności w sposób dopasowany do potrzeb i możliwości poszczególnych organizacji. Uproszczony ma być także proces aktualizacji oprogramowania IFS Cloud. Zgodnie z zapowiedziami aktualizacje będą wprowadzane co 6 miesięcy, ale to klienci IFS zachowają kontrolę nad terminami oraz tempem ich wdrożenia pod kątem swoich organizacji.

Co ważne, nowa platforma IFS, choć dostępna w modelu chmury obliczeniowej, ma wspierać różne podejścia do rezydencji danych. Możliwe będzie m.in. zintegrowanie oprogramowania IFS Cloud z danymi przechowywanymi w centrum danych klienta. Takie podejście ma wynikać m.in. z chęci zapewnienia zgodności z regulacjami branżowymi klientów IFS. Wprowadzenie na rynek platformy IFS Cloud nie oznacza bowiem odejścia od specjalizacji rynkowej IFS. Wedle zapowiedzi, w ramach nowego rozwiązania – podobnie jak w systemach IFS poprzednich generacji – kompleksowo wspierane będą m.in. procesy biznesowe specyficzne dla branż, takich jak: lotnictwo i obronność, energetyka, użyteczność publiczna, budownictwo, a także przemysł.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *