Zmiany kadrowe
Jujhar Singh nowym szefem działu Microsoft Dynamics CRM
Będzie odpowiedzialny m.in. za sprzedaż i strategię rozwoju oprogramowania Microsoft w obszarze CRM. Dotychczas Jujhar Singh kierował pracami badawczo-rozwojowymi działu Microsoft Dynamics CRM.
Nowy szef działu Microsoft Dynamics CRM jest związany z firmą Microsoft od połowy 2012 roku. Na dotychczasowym stanowisku Jujhar Singh kierował rozwojem oprogramowania Microsoft Dynamics CRM – także w warstwie technologii. Jako dyrektor generalny zespołu CRM Business Applications w firmie Microsoft będzie odpowiedzialny również m.in. za sprzedaż, działania marketingowe i strategię rozwoju rozwiązań CRM firmy Microsoft.
Wcześniej Jujhar Singh związany był m.in. z firmami: HP, SAP, a także Oracle, gdzie odpowiadał m.in. za rozwiązania linii Siebel. Co ważne, na stanowisku dyrektora generalnego zespołu CRM Business Applications Jujhar Singh zastąpi Boba Stutza, który – wedle nieoficjalnych informacji – obejmie stanowisko Chief Analyst Officer w firmie Salesforce.
Bob Stutz kierował działem Microsoft Dynamics CRM od 2012 roku. Zdaniem analityków Bob Stutz odegrał decydującą rolę w kontekście dotychczasowej strategii rozwoju oprogramowania CRM firmy Microsoft. W ostatnich latach Microsoft zrealizował m.in. szereg przejęć mających na celu wzmocnienie funkcjonalności rozwiązań wspierających budowanie zaangażowania klientów, zarządzanie ich doświadczeniami oraz – tradycyjny dla systemów typu CRM – obszar zarządzania relacjami z odbiorcami. Z nieoficjalnych informacji wynika, że po upływie okresu przejściowego Bob Stutz dołączy do kierownictwa, tradycyjnie związanej z rozwiązaniami typu CRM, firmy Salesforce.