Rynek
29 czerwca wystartuje platforma zakupowa wszystko.pl firmy Comarch
Wspomnianą platformę polska firma technologiczna rozwija od kilkunastu miesięcy, a jej start zapowiadała na koniec czerwca. Obecnie znana jest już konkretna data – 29 czerwca. Od tego dnia serwis będzie dostępny dla wszystkich sprzedawców i kupujących w internecie. Niedługo po starcie planowane jest natomiast udostępnienie konsumentom dedykowanej aplikacji mobilnej do zakupów.
Premiera nastąpi po fazie testów portalu, w których od grudnia ubiegłego roku brali udział pracownicy Grupy Kapitałowej Comarch, a od marca sprzedawcy, którzy zrejestrowali się na wszystko.pl i zweryfikowali konto.
“Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę. Zbierany przez nas codziennie feedback pozwolił nam na bieżąco reagować na oczekiwania sprzedawców i kupujących oraz wdrażać niezbędne funkcjonalności” – zapewnia Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.
Atutem platformy dla konsumentów ma być m.in. przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania.
“Naszym celem jest zapewnienie użytkownikom pozytywnych doświadczeń. Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne” – zapowiada Mariola Barzyk-Libura.
Do tej pory na portalu zarejestrowało się już ponad 11 tys. sprzedawców. Wśród nich znalazły się takie marki w swoich kategoriach, jak m.in. Bielenda, Krosno, Trefl, BAT PSB czy Homla. W dniu premiery na platformie aktywnych ma być więc kilka milionów ofert.
Start serwisu zaplanowano na 29 czerwca, ale zarejestrować się jako sprzedawca można w każdej chwili. Jak zapewniają przedstawiciele platformy, sprzedający, którzy dołączą do wszystko.pl, mogą liczyć na pakiet benefitów, m.in.:
- 0% prowizji od sprzedaży.
- Brak opłat za wystawianie ofert i utrzymanie konta.
- Sprzedaż w każdej kategorii.
- Integracje Comarch ERP, BaseLinker, Open API.
- Indywidualny opiekun klienta.
- Atrakcyjne pakiety marketingowe.
- Darmowe metody promocji produktów.