Menadżerka zastąpiła na tym stanowisku Michała Strzyczkowskiego. W Diebold Nixdorf będzie odpowiadała za budowanie konkurencyjności firmy w obszarze usług oraz produktów hardware’owych dla retailu. Agnieszka Światły specjalizuje się w budowaniu strategii i procesów sprzedaży firm technologicznych. Ostatnie 6 lat była prezeską dwóch spółek: ASEC S.A., będącą jednym z największych w Polsce operatorów biletowych w transporcie publicznym oraz OTI Europa (region EMEA i APAC), która należy do kapitału izraelskiego (Nayax) i działa w obszarze płatności w branży retail, vending i hospitality. W swojej karierze zarządzała także przez wiele lat działem handlowym w NCR Corporation w Europie Środkowo-Wschodniej. "Uważam, że sprostanie współczesnym wyzwaniom biznesu wymaga podejścia holistycznego. Tradycyjne sposoby zarządzania sklepami i procesami już dawno są niewystarczające. Potrzebne jest zintegrowane podejście typu end-to-end, w którym odpowiednio zaplanowane ścieżki zakupowe i zoptymalizowane operacje biznesowe są zarządzane razem jako całość. Wartość, jaką niesie współpraca z Diebold Nixdorf, to podejście strategiczne do usług i produktów, świadomość, że wszystkie elementy łańcucha wartości firm handlowych mają na siebie bezpośredni wpływ. I na tych wartościach będę budowała nasze relacje z naszymi obecnymi i nowymi partnerami biznesowymi w Polsce" - skomentowała Agnieszka Światły. Spółka Diebold Nixdorf, która działa w 130 krajach, ma zainstalowanych ponad 2 mln bankomatów i systemów kasowych na świecie. W Polsce jest liderem w obszarze produkcji bankomatów – firma kontroluje ok. 35 proc. tego rynku. Firma od lat jest także jednym z głównych graczy w sektorze handlu detalicznego w tym rozwiązań samoobsługowych dla topowych brandów. Mowa o większości rozwiązaniach hardware’owych i usługowych dla takich marek, jak Biedronka, Lidl, McDonalds, IKEA, Carrefour, Castorama, Rossmann, BP czy Amrest.