Branża ITRynek

Altkom Software & Consulting zakłada 60 mln zł przychodu do 2023 roku

Od początku kwietnia do spółki Altkom Software & Consulting dołączyła poznańska agencja strategiczna Kreatik. To jeden z elementów ogłoszonej w grudniu ubiegłego roku długoterminowej strategii rozwoju spółki, która zakłada podwojenie do końca 2023 roku przychodów i zatrudnienia. Jak informują jej przedstawiciele, firma chce tego dokonać w oparciu o nowe usługi oraz aktywizację działań na rynkach zagranicznych. W realizacji tych planów pomóc ma sprzyjająca sytuacja rynkowa i rozpędzona transformacja cyfrowa przedsiębiorstw. 

Altkom Software & Consulting zakłada 60 mln zł przychodu do 2023 roku
Adam Lejman – CEO Altkom Software and Consulting

Kierunki strategicznego rozwoju, w które Altkom Software & Consulting inwestuje w pierwszej kolejności, obejmują usługi cloud computingu, Big Data oraz strategii i projektowania produktów cyfrowych. Pokrywają się one bowiem z obecnymi trendami i potrzebami przedsiębiorstw. Optymalizacja kosztów, poprawa doświadczenia klientów w kontakcie z usługodawcami oraz utrzymanie ciągłości działania, to najczęściej komunikowane przez firmy wyzwania, wskazują specjaliści spółki.

Firma zdecydowała się nabywać nowe kompetencje zarówno na drodze organicznego rozwoju jak i akwizycji. I tak, inwestycję w obszar usług związanych z chmurą publiczną rozpoczęto od zbudowania zespołu, pozyskania doświadczonych ekspertów oraz partnerstw z największymi dostawcami usług chmurowych. Obecnie spółka posiada już status AWS Select Consulting Partner oraz poszerzyła portfolio klientów o pierwsze kontrakty na usługi optymalizacji i wdrożenia chmury AWS.

Kolejnym krokiem w realizacji przyjętej strategii jest wspomniana już inwestycja w poznański Kreatik. Agencja ta, złożona z doświadczonych strategów, UX i UI designerów oraz growth marketerów, od przeszło dekady realizuje projekty tworzenia strategii i komunikacji produktów cyfrowych oraz projektuje aplikacje webowe i mobilne, między innymi w sektorze retail. Do klientów Kreatika, należą m.in.: Bisnode, Borjomi, Danone, Eurocash, Inea, Orbico czy Żabka. Jak wskazali przedstawiciele Altkom Software & Consulting, Kreatik będzie działał w strukturach spółki jako niezależna jednostka biznesowa.

„Obserwowane obecnie przyspieszenie projektów transformacji cyfrowej i idących za tym rosnących wymagań względem dostawców, skłoniło nas do przemodelowania naszej strategii. Klienci nie mogą czekać, wymagają jakości usług popartej referencjami i wieloletnim doświadczeniem. To buduje się latami. Dlatego włączanie zgranych zespołów kompetencyjnych do istniejących struktur ASC, uznaliśmy za właściwy kierunek rozwoju. Pokazały to pierwsze miesiące zacieśnionej współpracy z Kreatikiem. Klienci widzą wartość w dostarczeniu im kompletnej usługi wokół produktów cyfrowych” – podsumowuje Adam Lejman, CEO w Altkom Software & Consulting oraz Altkom Experts.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *