Zmiany kadrowe

Arkadiusz Cempura szefem marketingu INNERGO

Odpowiada za wsparcie sprzedaży i komunikację marketingową w grupie INNERGO. Stanowisko objął 1 lipca. W nowej roli będzie wspierał m.in. realizację planów rozszerzenia oferty INNERGO.

Arkadiusz Cempura szefem marketingu INNERGO

Arkadiusz Cempura w INNERGO jest odpowiedzialny za kompleksowe wsparcie działalności sprzedażowej, marketing, a także PR. Jego zaangażowanie ma pomóc w realizacji strategicznych celów rozwojowych spółki. „Zaprosiliśmy Arka do współpracy z kilku powodów. Po pierwsze ma doświadczenie w sprzedaży rozwiązań ICT, jak i oprogramowania. Po drugie odpowiadał za działania marketingowe, zarówno tzw. offline, jak i online. Po trzecie potrafi spojrzeć na pewne sprawy z całkiem innej perspektywy, co w dużej mierze wynika z doświadczenia i tego, że jest pasjonatem nowych technologii” – mówi Paweł Dąbroś, CEO INNERGO. “Rozwijamy się intensywnie i potrzebujemy nowego spojrzenia na nasze działania. Do tego od zawsze mamy świadomość, że marketing jest ważnym elementem wspierającym nasz rozwój. A w związku z naszymi planami rozszerzenia naszej oferty konieczne stało się wzmocnienie tego obszaru” – dodaje.

Arkadiusz Cempura rozpoczął karierę zawodową ponad 25 lat temu. Na przestrzeni lat był związany m.in. z firmą Alcatel Business Systems Poland, NextiraOne oraz Dimension Data. W latach 1997 – 2000 współtworzył sieć Telefonia Dialog, gdzie odpowiadał za obsługę kluczowych klientów. Jednocześnie, w latach 2005 – 2010 prowadził projekty związane ze sprzedażą produktów finansowych przez Internet oraz bankowością cyfrową w Lukas Banku – obecnie Credit Agricole Bank Polska. Z kolei od 2011 do 2013 roku pracował w sektorze bankowym na Ukrainie – w Alfa Banku odpowiadał za rozwój bankowości cyfrowej, cross-sell oraz projekt uruchomienia oferty obsługi płatności dla e-commerce, zaś w Idea Bank Ukraina – za marketing, contact center i bankowość cyfrową. W latach 2014 – 2017 z ramienia firmy Deviniti wdrażał systemy wspierające pracę departamentów prawnych i compliance, a w ramach współpracy z Pirios realizował wdrożenia systemów contact center oraz voicebotów – w tym Maks w sieci Orange. W ostatnich latach odpowiadał w Euro Bank SA za departament bankowości codziennej, a po przejęciu go przez Bank Millennium był odpowiedzialny za migrację w obszarze kont osobistych, kart debetowych, depozytów, ubezpieczeń oraz funduszy inwestycyjnych. Następnie był dyrektorem odpowiedzialnym za pozyskiwanie klientów dla Millennium PPK – we współpracy z Millennium TFI SA.

Arkadiusz Cempura jest absolwentem Politechniki Wrocławskiej, kierunek elektronika-telekomunikacja. Ukończył studia podyplomowe na Central Connecticut State University, Polish-American School of Business Finance at Wroclaw University of Technology. Współpracuje z Klientomania.pl oraz Homodigital.pl. Prowadzi też autorski podcast #tozależy.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *