Branża ITInfrastrukturaRynek
Atman nawiązał współpracę partnerską z Lenovo
Na mocy zawartej umowy w ofercie firmy Atman znalazły się usługi oparte na kilku modelach serwerów Lenovo opartych na procesorach Intel Xeon lub AMD EPYC. Dodatkowo, firma Atman zyskała m.in. uprawnienia do prowadzenia autoryzowanego serwisu serwerów Lenovo.
Przedstawiciele operatora zapewniają, że dzięki poszerzeniu oferty sprzętowej o najnowsze rozwiązania Lenovo, klienci korzystający z usługi Serwerów Dedykowanych Atman zyskają większy wybór wydajnych konfiguracji wyposażonych w procesory serwerowe wiodących producentów. Na mocy zawartej umowy Atman włączył do swojej podstawowej oferty usług kilka modeli serwerów Lenovo. Są to maszyny wykorzystujące procesory Intel Xeon 3. generacji lub AMD EPYC 3. generacji. Niebawem w ofercie Atman pojawić mają się także maszyny oparte na najnowszych układach firm Intel i AMD.
Wedle zapewnień, klienci firmy Atman mogą również skorzystać z serwerów Lenovo zoptymalizowanych i certyfikowanych pod kątem obsługi konkretnych obciążeń, w tym – środowisk VMware, rozwiązań SAP oraz wysoce wydajnego przetwarzania danych przy zastosowaniu kart graficznych. Co ważne, w ramach zawartej umowy partnerskiej z firmą Lenovo, firma Atman zyskała status Cloud Service Providera z uprawnieniami do prowadzenia autoryzowanego serwisu serwerów Lenovo. Oprócz atrakcyjnych cen serwerów Atman uzyskuje zatem m.in. uprawnienia w zakresie serwisu sprzętu Lenovo na potrzeby świadczonych przez siebie usług, a ponadto może swobodnie wprowadzać zmiany w konfiguracjach serwerów dostarczanych przez Lenovo zgodnie z listą kompatybilności dla danego modelu. Efektem ma być ogromna elastyczność i skalowalność serwerów dostępnych w ofercie Atman, a także – bardzo wysoki poziom SLA.
“Usługi IaaS to nasz okręt flagowy, stale dbamy o ich rozwój i szukamy możliwości wzmocnienia konkurencyjności naszej oferty. Partnerstwo z Lenovo umożliwia nam włączenie do niej dodatkowego wachlarza wydajnych opcji sprzętowych i nie mamy wątpliwości, że przyniesie naszym klientom wiele satysfakcji. Nie bez znaczenia jest też dla nas rozpoznawalność i jakość, jakie niesie ze sobą marka Lenovo” – podkreśla Jarosław Łuczkiewicz, dyrektor Marketingu i Produktów w firmie Atman.