To kolejny krok w realizacji strategii rozwoju spółki, specjalizującej się w projektowaniu i tworzeniu produktów cyfrowych. Dwie nowe lokalizacje mają umożliwić bliższy, bezpośredni kontakt z lokalnymi potencjalnymi i obecnymi klientami firmy.
Boldare tworzy produkty cyfrowe głównie dla firm z zagranicy. W minionym roku, aż 92% przychodów spółki pochodziło spoza Polski. Największy odsetek stanowią przedsiębiorstwa z Europy Zachodniej (41%) i Azji (45%), kilka procent przychodów organizacji pochodzi z USA i Polski (dane dotyczą wyników za 2021 rok).
“Wraz z ekspansją naszej działalności, pojawiła się potrzeba stworzenia zagranicznych oddziałów kontaktowych Boldare, przede wszystkim w Niemczech i w Holandii. Co prawda dużo pracujemy zdalnie, a spotkania nierzadko są wirtualne, jednak wiemy, jak ważne są spotkania face to face. Stąd nasza inicjatywa i stworzenie takiej możliwości” – tłumaczy Karolina Kołodziej, Head of New Business w Boldare. “Na razie mowa o dwóch lokalizacjach: europejskich miastach portowych Hamburgu i Amsterdamie. Niewykluczone, że miejsc, gdzie Boldare będzie obecne w fizyczny sposób, będzie w przyszłości więcej” – dodaje.
Punkty kontaktowe Boldare w Niemczech i Holandii działają od kwietnia 2022.