Wdrożenia
Carlsberg wykorzysta oprogramowanie IFS do poprawy jakości usług
Rozwiązanie IFS Field Service Management pozwoli na usprawnienie pracy ponad 300 technikom serwisowym firmy Carlsberg w Europie. W pierwszej fazie projektu zostanie wdrożone m.in. w polskich strukturach Grupy Carlsberg. Oprogramowanie IFS będzie wykorzystywane w oparciu o chmurę obliczeniową Microsoft Azure.
Koncern Carlsberg zdecydował się na wdrożenie rozwiązania IFS Field Service Management (FSM) w swoim dziale serwisu w Europie. W pierwszej fazie rozwiązanie zostanie wdrożone w ośrodkach w Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Szwajcarii. Aby zapewnić ciągły rozwój swojego działu serwisowego, świadczącego usługi instalacji, naprawy i obsługi technicznej klientom w branży hotelarskiej, Carlsberg potrzebował centralnego rozwiązania do zarządzania serwisem w terenie (FSM), które objęłoby wszystkie procesy biznesowe, a jednocześnie udostępniło otwartą platformę z zaawansowanymi funkcjami, takimi jak internet rzeczy (IoT).
Po szczegółowej analizie Carlsberg wybrał rozwiązanie IFS FSM w formie zarządzanej usługi chmurowej, obejmującej serwis w terenie i zakłady naprawcze. W początkowej fazie z rozwiązania będą korzystać technicy serwisowi i personel zaplecza w Danii, Szwecji, Norwegii, Finlandii, Polsce i Szwajcarii.
„Ze względu na rozwój naszej działalności serwisowej oraz rozszerzanie oferty wydajność operacyjna i przejrzystość procesów mają dla nas kluczowe znaczenie” — powiedział Per Ahlmann Andersen, dyrektor ds. globalnych rozwiązań biznesowych w firmie Carlsberg. „IFS zaprezentował nam zaawansowane rozwiązanie do zarządzania serwisem w terenie, które zapewni pełną kontrolę nad naszymi zasobami, zarówno w ośrodkach klientów, jak i w naszych zakładach naprawczych i magazynach. Kolejnym niezbędnym warunkiem była dla nas możliwość skalowania i rozszerzania platformy w miarę wzrostu naszych wymagań, tak aby mogła obejmować nowe regiony lub obsługiwać technologie takie jak IoT. IFS okazał się niezawodnym partnerem technologicznym niezależnie od tego, dokąd zaprowadzi nas przyszłość”.
Elni Kullmer, dyrektor zarządzająca IFS na kraje skandynawskie, dodała: „Jesteśmy bardzo dumni z tego, że do grona naszych klientów dołączyła firma Carlsberg. Ponieważ coraz więcej firm, których działalność polega na dostarczaniu produktów, wykorzystuje serwis jako sposób na generowanie nowych strumieni przychodów, zaawansowane platformy korporacyjne, będące w stanie modelować, realizować i śledzić te przedsięwzięcia, nabierają ogromnego znaczenia. Decydując się na wdrożenie rozwiązania IFS FSM, Carlsberg wybrał wiodącą na rynku platformę, która jest w stanie rozwijać się razem z przedsiębiorstwem. Mamy nadzieję, że nasza współpraca będzie długa i owocna dla obu stron. To wielka szansa dla obu firm”.