Rynek
CES 2021: Interaktywne prezentacje na wirtualnej platformie Procter & Gamble LifeLab Everyday
Podczas odbywających się w tym roku online targach CES, firma Procter & Gamble zaprezentowała swój nowy koncept P&G LifeLab Everyday. To interaktywna platforma pozwalająca użytkownikom zanurzyć się w wirtualną rzeczywistość i poznać najnowsze innowacje oraz rozwiązania producenta.
Odwiedzający platformę P&G LifeLab Everyday mogą stworzyć własnego awatara i w ten sposób zwiedzać wystawę, wirtualnie testując wiele innowacyjnych rozwiązań technicznych. „Nasza platforma pokazuje w jaki sposób nowe technologie wpływają na powstawanie innowacyjnych produktów, sprawiają, że jesteśmy prekursorem zmian i pozwalają tworzyć marki, dzięki którym codzienne życie staje się nieco prostsze, a przyszłość – nieco jaśniejsza” – powiedział Marc Pritchard, Chief Brand Officer P&G.
Zwiedzający mogą też obejrzeć filmy i wysłuchać prezentacji na temat innowacyjnych produktów zaprojektowanych w odpowiedzi na potrzeby konsumenta, takich jak:
- Oral-B iO: szczoteczka, która – jak zapewniają przedstawiciele P&G – dzięki przełomowym, innowacyjnym funkcjom i rozwiązaniom, podnosi oczekiwania co do wygody i jakości szczotkowania. Wśród nich należy wymienić cichy magnetyczny układ przekazywania energii i nową końcówkę, której ruch oscylacyjno-rotacyjny uzupełniają mikrowibracje.
- EC30: środek czyszczący bardziej zrównoważony niż tradycyjne płyny. Wyeliminowano z niego wodę i do minimum ograniczono skład chemiczny. Zrezygnowano także z plastikowego opakowania. Preparat aktywuje się w ciągu kilku sekund pod wpływem wody, tworząc gęstą pianę, która usunie nawet najbardziej uporczywe zabrudzenia.
- Elektryczny odświeżacz powietrza Febreze Fade Defy: pierwszy dostępny na rynku odświeżacz powietrza do kontaktu, zawierający mikroprocesor, który cyfrowo reguluje optymalną ilość i moc zapachu. Dzięki temu zachowuje świeżość nawet do 50 dni, informują specjaliści P&G. Dodatkowo produkt wyposażono w lampkę LED, która zapala się, kiedy należy wymienić wkład.
- Microban 24: środek do dezynfekcji domu, który chroni powierzchnie przed rozprzestrzenianiem się i rozwojem bakterii przez 24 godziny (po zastosowaniu zgodnie z instrukcją).
- Dawn Powerwash Dish Spray: pozwala myć naczynia w trakcie gotowania i tym samym zachować czystość w kuchni. Spray wytwarza pianę, która przylega do zabrudzeń na naczyniu, dzięki czemu nie ma potrzeby namaczania, a usunięcie zapieczonego tłuszczu trwa pięć razy krócej, zapewniają przedstawiciele P&G.
- 50-Liter Home Coalition: nowa inicjatywa zapoczątkowana przez P&G, w której uczestniczą przedstawiciele różnych branż i organizacji. Jej celem jest stworzenie zrównoważonych rozwiązań technicznych i praktyk, które mają zmienić sposób wykorzystania wody w gospodarstwach domowych i miejskim systemie wodno-kanalizacyjnym w związku z niedoborem wody w miastach.
Po zakończeniu targów CES platforma P&G LifeLab będzie działać dalej pod adresem www.pglifelab.com „Inwestujemy w tę innowacyjną wirtualną platformę, ponieważ uważamy, że najlepszym sposobem na utrzymanie kontaktu z konsumentami, partnerami, mediami i innymi zainteresowanymi z całego świata jest zaproszenie ich za kulisy innowacji bez względu na czas i miejsce, w którym akurat przebywają” – podsumował Phil Duncan, Global Design Officer P&G.