Celem tego partnerstwa jest integracja nowoczesnych rozwiązań AI opracowanych przez MIM Solutions z platformą Comarch Loyalty Management. Ma to pozwolić korzystającym z niej użytkownikom na podniesienie efektywności prowadzonych programów lojalnościowych.
Comarch Loyalty Management to kompleksowe narzędzie umożliwiające firmom tworzenie i zarządzanie programami lojalnościowymi, zarówno w modelu B2C, jak i B2B. Doświadczenie MIM Solutions w tworzeniu zaawansowanych algorytmów AI, wykorzystywanych przez branże e-commerce, telekomunikacyjną i reklamową, ma pozwolić na wzbogacenie funkcjonalności tego rozwiązania w zakresie budowania i optymalizowania promocji punktowych.
“Firma MIM Solutions, założona i nadzorowana merytorycznie przez prof. Piotra Sankowskiego, znana jest z opracowywania skutecznych rozwiązań dla wielu sektorów. Jesteśmy przekonani, że ich wiedza i doświadczenie znajdą zastosowanie także w naszym obszarze” – skomentowała Maria Wróblewska, Director of Artificial Intelligence w firmie Comarch.
“MIM Solutions posiada obecnie jeden z najbardziej doświadczonych w Polsce zespołów specjalistów AI i ML, który jest w stanie wesprzeć każdą organizację w wykorzystaniu sztucznej inteligencji. Nasze doświadczenie w połączeniu z możliwościami platformy lojalnościowej Comarch zagwarantuje szereg przydatnych usprawnień dla jej nowych, jak i stałych użytkowników” – dodał Jerzy Orłowski, CEO w MIM Solutions.
Pierwsze efekty współpracy będą widoczne w nadchodzących miesiącach, gdy nowe funkcjonalności zostaną udostępnione wybranym klientom korzystającym z platformy Comarch Loyalty Management.