Rynek
Comarch wdroży system EZD w łódzkim ZOO i Atlas Arenie
Comarch podpisał umowy na wdrożenie systemu elektronicznego zarządzania dokumentacją (EZD) w dwóch ważnych instytucjach w Łodzi – Orientarium ZOO oraz Atlas Arenie. Nowoczesne narzędzie usprawni zarządzanie dokumentami, automatyzując obieg informacji i integrując różne kanały komunikacji, jak ePUAP czy e-mail.

To kolejne podmioty z Łodzi – po Łódzkich Inwestycjach sp. z o. o. i ZWiK sp. z o. o. – które dołączyły do portfolio klientów firmy korzystających z systemu Comarch EZD w Chmurze.
„Cieszymy się, że możemy być częścią pozytywnych zmian zachodzących w Łodzi. Transformacja cyfrowa i rozwój infrastruktury to krok w stronę nowoczesnej, przyjaznej metropolii, coraz chętniej wybieranej zarówno przez inwestorów, przedsiębiorców, jak i mieszkańców” – skomentował Mariusz Jukowski, Key Account Manager w Comarch.
System Comarch EZD wspiera kompleksowe zarządzanie dokumentacją – od rejestracji, klasyfikacji i numeracji pism, po integrację z takimi kanałami komunikacji jak ePUAP, e-Urząd, KSeF, e-mail czy Poczta Polska. Umożliwia też generowanie książki nadawczej oraz współpracę z e-Nadawcą.
„Nasze rozwiązanie wspiera cyfrową obsługę doręczeń, podpisy elektroniczne (PADES, XADES), integrację z urządzeniami zewnętrznymi, a także zdalną i zespołową pracę nad dokumentami” – wyjaśnia Paweł Słupczyński, starszy konsultant ds. rozwiązań biznesowych w Comarch. System odwzorowuje procesy zatwierdzania zgodne z wymaganiami korporacyjnymi i daje możliwość elastycznego dopasowania do struktury organizacji.
Wersja chmurowa oznacza szybsze wdrożenie, niższe koszty eksploatacji i brak konieczności utrzymywania własnej infrastruktury IT. Comarch odpowiada również za bezpieczeństwo systemu i pełni funkcję administratora.







