Rynek

DXC partnerem technologicznym Manchesteru United

Spółka DXC Technology i klub piłkarski Manchester United podpisali strategiczną, wieloletnią umowę partnerską. W jej ramach DXC skupi się na cyfrowej transformacji i rozwoju innowacji klubu. Logo amerykańskiej firmy trafi na klubowe stroje Czerwonych Diabłów. DXC będzie również wspierał opiekę nad społecznością skupioną wokół Manchester United Foundation.

DXC partnerem technologicznym Manchesteru United

Współpraca DXC z jedną z najbardziej rozpoznawalnych drużyn piłkarskich na świecie skupić się ma na działaniach opartych na analizie danych oraz optymalizacji technologii wykorzystywanych przez klub do komunikacji z fanami.

“W ramach naszego partnerstwa, Manchester United wykorzysta doświadczenia DXC w działaniach z obszaru transformacji, by dzięki rozwiązaniom cyfrowym lepiej angażować fanów i inspirować młodych ludzi” – skomentował Chris Drumgoole, COO w DXC Technology.

Założenia partnerstwa

Na mocy obowiązującej już od 1 lipca 2022 roku umowy, DXC będzie dostarczać i rozwijać cyfrowe kanały Manchester United, w tym stronę internetową klubu i platformy medialne. Przejmie także rozwój aplikacji mobilnej klubu. Firma będzie również odpowiadać za usprawnienia w sposobie wykorzystywania danych analitycznych, pomagając klubowi dostarczać fanom bardziej spersonalizowane rozwiązania w cyfrowych kanałach Manchesteru Utd.

Z kolei partnerstwo Manchester United Foundation z DXC skupiać się będzie na technologiach, które mogą wywierać pozytywny wpływ na ludzi, środowisko i społeczeństwo. Manchester United Foundation wraz z ekspertami amerykańskiej spółki stworzy program warsztatów, zapewniając tym samym możliwości edukacji STEM dla społeczności młodych kibiców zrzeszonych w ramach klubu.

DXC i Manchester United będą również współpracować w celu ustalenia cyfrowej wizji i strategii, aby pomóc klubowi korzystać z innowacyjnych technologii, przygotowując się do możliwości które przynosi przyszłość. DXC podejmie współpracę z Man Utd Academy, aby wspierać personel trenerski technologiami analizy danych, śledzenia i raportowania.

Logotyp DXC dołączy również do Teamviewer i Adidas – głównych partnerów nowego stroju drużynowego na sezon 2022/23, który zostanie zaprezentowany jeszcze w tym tygodniu.

“Doświadczenie technologiczne DXC pomoże umieścić Manchester United na czele cyfrowej transformacji, zapewniając efektywne sposoby pracy oraz nowe i ekscytujące szanse interakcji z fanami. Możliwości są nieograniczone i nie możemy się doczekać współpracy z DXC nad naszą przyszłą ofertą cyfrową” – podsumowała Victoria Timpson, dyrektor generalna ds. partnerstw Manchester United.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *