Rynek
DXC partnerem technologicznym Manchesteru United
Spółka DXC Technology i klub piłkarski Manchester United podpisali strategiczną, wieloletnią umowę partnerską. W jej ramach DXC skupi się na cyfrowej transformacji i rozwoju innowacji klubu. Logo amerykańskiej firmy trafi na klubowe stroje Czerwonych Diabłów. DXC będzie również wspierał opiekę nad społecznością skupioną wokół Manchester United Foundation.
Współpraca DXC z jedną z najbardziej rozpoznawalnych drużyn piłkarskich na świecie skupić się ma na działaniach opartych na analizie danych oraz optymalizacji technologii wykorzystywanych przez klub do komunikacji z fanami.
“W ramach naszego partnerstwa, Manchester United wykorzysta doświadczenia DXC w działaniach z obszaru transformacji, by dzięki rozwiązaniom cyfrowym lepiej angażować fanów i inspirować młodych ludzi” – skomentował Chris Drumgoole, COO w DXC Technology.
Założenia partnerstwa
Na mocy obowiązującej już od 1 lipca 2022 roku umowy, DXC będzie dostarczać i rozwijać cyfrowe kanały Manchester United, w tym stronę internetową klubu i platformy medialne. Przejmie także rozwój aplikacji mobilnej klubu. Firma będzie również odpowiadać za usprawnienia w sposobie wykorzystywania danych analitycznych, pomagając klubowi dostarczać fanom bardziej spersonalizowane rozwiązania w cyfrowych kanałach Manchesteru Utd.
Z kolei partnerstwo Manchester United Foundation z DXC skupiać się będzie na technologiach, które mogą wywierać pozytywny wpływ na ludzi, środowisko i społeczeństwo. Manchester United Foundation wraz z ekspertami amerykańskiej spółki stworzy program warsztatów, zapewniając tym samym możliwości edukacji STEM dla społeczności młodych kibiców zrzeszonych w ramach klubu.
DXC i Manchester United będą również współpracować w celu ustalenia cyfrowej wizji i strategii, aby pomóc klubowi korzystać z innowacyjnych technologii, przygotowując się do możliwości które przynosi przyszłość. DXC podejmie współpracę z Man Utd Academy, aby wspierać personel trenerski technologiami analizy danych, śledzenia i raportowania.
Logotyp DXC dołączy również do Teamviewer i Adidas – głównych partnerów nowego stroju drużynowego na sezon 2022/23, który zostanie zaprezentowany jeszcze w tym tygodniu.
“Doświadczenie technologiczne DXC pomoże umieścić Manchester United na czele cyfrowej transformacji, zapewniając efektywne sposoby pracy oraz nowe i ekscytujące szanse interakcji z fanami. Możliwości są nieograniczone i nie możemy się doczekać współpracy z DXC nad naszą przyszłą ofertą cyfrową” – podsumowała Victoria Timpson, dyrektor generalna ds. partnerstw Manchester United.