Zmiany kadrowe
Eliza Staniszkis szefową rozwoju oprogramowania w polskim oddziale Dynatrace
W roli dyrektora rozwoju oprogramowania jest odpowiedzialna za zarządzanie zespołem odpowiedzialnym m.in. za rozwój kompleksowego oprogramowania wspierającego monitoring środowisk IT w oparciu o analizę logów systemowych generowanych przez różnego rodzaju platformy i aplikacje biznesowe.
Wedle zapowiedzi, Eliza Staniszkis pokieruje rozwojem oprogramowania Dynatrace w obszarze Log Monitoring. Będzie więc kierować zespołem rozwijającym funkcjonalności platformy Dynatrace w zakresie pozyskiwania, przetwarzania, przeszukiwania oraz analizowania dużych ilości informacji zgromadzonych w logach aplikacyjnych generowanych przez różnego rodzaju systemy oraz aplikacje biznesowe. Zlokalizowany w Gdańsku, polski oddział Dynatrace jest drugim największym ośrodkiem badawczo-rozwojowym firmy na świecie. Zatrudnia obecnie ponad 300 osób.
“Zrównoważony rozwój Dynatrace pokazuje, jak bardzo potrzebne firmom i organizacjom są monitorowanie i optymalizacja wydajności infrastruktury IT. Aktywne reagowanie na pojawiające się zagrożenia oraz optymalizacja wymagają nie tylko szybkich i niezawodnych systemów, ale również zoptymalizowanych procesów wewnątrz firmy. Cieszę się, że dołączam do wyjątkowo zaangażowanego zespołu pracującego w kulturze stawiającej na rozwój i autonomię działania. Organizacja, w której pracownik, przy wsparciu menedżerów, samodzielnie wyznacza sobie zadania i realizuje je w sposób zgodny z celami firmy, to idealne miejsce do rozwoju talentów i zatrzymania ich na dłużej” – mówi Eliza Staniszkis, Software Development Director w Dynatrace.
W przeszłości Eliza Staniszkis była związana z firmami takimi, jak Nationale-Nederlanden, Aviva, PZU, a także Rodan Systems. Na przestrzeni ostatnich kilkunastu lat odpowiadała m.in. za rozwój i utrzymanie systemów informatycznych, tworzenie i realizację strategii zarządzania danymi w organizacjach, a także – prowadzenie projektów biznesowych, regulacyjnych i technologicznych. Posiada również doświadczenie w zakresie projektowania systemów związanych z obszarem obsługi klienta.