Zmiany kadrowe
Grzegorz Kurzyński nowym dyrektorem sprzedaży produktów konsumenckich w Lenovo Polska
Ponadto objął także kierownictwo nad kilkuosobowym Działem Sprzedaży Produktów Konsumenckich. W Lenovo Polska będzie odpowiedzialny za wzmocnienie pozycji marki na rynku poprzez realizację planów sprzedaży oraz zwiększenie udziałów firmy w poszczególnych kategoriach produktowych, informują przedstawiciele spółki.
Grzegorz Kurzyński to menedżer z 20-letnim doświadczeniem w marketingu i sprzedaży. Swoje kompetencje zdobywał w polskim oddziale firmy Sony Europe na stanowiskach kierowniczych, gdzie odpowiadał m.in. za prowadzenie działu szkoleń produktowych oraz kierował działem sprzedaży produktów konsumenckich. W tym czasie z sukcesem zarządzał także działem akcesoriów Sony Europe, co przyczyniło się do zbudowania i umocnienia dominującej pozycji firmy w tym obszarze biznesu w Polsce, informują przedstawiciele Lenovo.
Grzegorz Kurzyński ukończył studia magisterskie na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkoły Handlu i Prawa im. R. Łazarskiego na kierunku „Handel zagraniczny”.