BiznesPREZENTACJA PARTNERA
Hospitality na wydarzeniach sportowych – narzędzie do budowania lojalności klientów
Advertorial
Sport łączy ludzi. Stanowi uniwersalną platformę, dzięki której osoby z różnych środowisk mogą wspólnie dyskutować, świętować, cieszyć się i co najważniejsze – jednoczyć się. To dzięki tej nadzwyczajnej sile jednoczącej ludzi, zainteresowanie sportem sięga daleko poza grono najbardziej zagorzałych fanów, którzy regularnie wypełniają hale i stadiony. Hospitality w sporcie tworzy natomiast swoistą scenę dla niestandardowych fanów. W jaki sposób pomaga w budowaniu relacji i w rozwoju firmy?
Niezależnie od tego, czy mówimy o politykach angażujących się w życie społeczności, turystach poznających lokalną historię, czy biznesmenach prezentujący kulturę organizacji i kraju – sport opowiada historię w sposób nieporównywalny do innych platform.
Jak już wspomniano hospitality w sporcie tworzy swoistą scenę dla niestandardowych fanów, którzy mogą nie tylko uczestniczyć w wydarzeniu sportowym, ale także, tworzyć własną, unikalną historię oraz dzielić emocje z innymi.
W tym artykule przyglądamy się bliżej temu, jak hospitality pomaga w budowaniu relacji i w rozwoju firmy.
Czym są pakiety hospitality?
Pakiety hospitality w sporcie zapewniają gościom ekskluzywne doznania podczas najbardziej prestiżowych wydarzeń sportowych na całym świecie.
Niezależnie od tego, czy chcesz zobaczyć gwiazdy siatkówki, takie jak Bartosz Kurek, czy cieszyć się emocjami piłkarskimi podczas meczów reprezentacji Polski, bądź wielkich turniejów, hospitality gwarantuje niezapomniane wrażenia.
Poza zapewnieniem gościom doskonałego widoku na sportową rywalizację, pakiety hospitality dzięki wyjątkowej ofercie restauracyjnej i rozrywkowej przenoszą doświadczenia na nowy poziom, bowiem wszystko zaprojektowane jest tak, by sprawić, że wspomnienia pozostaną na długo w pamięci.
Jak hospitality może pozytywnie wpłynąć na biznes?
Chociaż firmy różnią się pod kątem branży w jakiej działają, tego kim są ich klienci i na jakich rynkach funkcjonują, wiele z nich opiera się przede wszystkim na relacjach zbudowanych z wieloma interesariuszami, wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Hospitality podczas wydarzeń sportowych to idealne narzędzie do wzmacniania tych relacji, które są szczególnie istotne dla firmy. Inwestując czas i pieniądze w ich budowanie, firmy podkreślają wartość poszczególnych osób dla organizacji.
Inwestowanie w czas poza typowym otoczeniem biznesowym, pozwala na głębsze poznanie kluczowych decydentów i ich potrzeb biznesowych.
W badaniu Nielsen Sport Survey, “The Impact of Hospitality on Today’s Consumer”, stwierdzono, że obiekty sportowe są drugim najczęstszym miejscem organizacji imprez firmowych, zajmując miejsce zaraz po biznesowych lunchach czy kolacjach. Wspólne przeżywanie historycznych momentów wzmacnia relacje i pokazuje, że sport jest idealnym miejscem, które pomaga budować długotrwałe więzi.
Strefy hospitality na obiektach sportowych stanowią platformę do pobudzania biznesu także w kontekście budowania satysfakcji wśród pracowników. Relacje zawodowe między pracownikami mogą tworzyć się dzięki spotkaniom towarzyskim poza środowiskiem pracy, a takie aspekty jak praca zespołowa i współpraca między działami w takich właśnie okolicznościach, również mogą tylko się rozwijać.
Sprawdź dostępne pakiety hospitality od Sportfive na nadchodzące wydarzenia sportowe i zacieśniaj więzy ze swoimi partnerami przy najlepszych piłkarskich emocjach.
SPORTFIVE to globalna agencja marketingu sportowego utworzona w 1987 roku, której w większościowym udziałowcem jest amerykański fundusz inwestycyjny H.I.G. Capital. W międzynarodowych strukturach firmy pracuje ponad 1400 doświadczonych konsultantów i ekspertów specjalizujących się w różnych obszarach biznesu sportowego – od pozyskiwania sponsorów, przez zarządzanie i komercjalizację obiektów, po internacjonalizację marek sportowych.
SPORTFIVE realizuje rozwiązania dostosowane do potrzeb klienta, oparte na zaufaniu i przejrzystości, bogatym doświadczeniu branżowym i międzynarodowych relacjach, strategicznie i kreatywnie łączy marki, właścicieli praw, platformy medialne i fanów tworząc nowoczesne partnerstwa w sporcie.
W Polsce firma działa od 1997 roku, współpracując z takimi podmiotami sportowymi i markami, jak: Polski Związek Piłki Nożnej, Ekstraklasa S.A., Polski Związek Narciarski, Związek Piłki Ręcznej w Polsce, kluby Ekstraklasy, Maraton Warszawski, Runmageddon czy Ultraliga.
Sprzedaż pakietów hospitality Silver i Gold na mecze eliminacyjne piłkarskiej reprezentacji Polski do UEFA EURO 2024TM oraz na sam turniej jest kolejnym przedsięwzięciem SPORTFIVE Poland w obszarze oferowania korzyści dla biznesu płynących z programów hospitality podczas wydarzeń sportowych najwyższej rangi. Globalne doświadczenia agencji potwierdzają, że hospitality to doskonała platforma B2B, sprzyjająca budowaniu trwałych relacji biznesowych. Ponad 70% klientów, którzy skorzystali z hospitality na dużych imprezach sportowych potwierdza, że nawiązane w strefach VIP kontakty doprowadziły do nowych, wspólnych projektów.