AplikacjeRynek

ING Bank Śląski zapowiada zmiany w bankowości internetowej i mobilnej Moje ING

Treści i funkcje mają być bardziej personalizowane, a system nabierze nowego, przejrzystego wyglądu. Bank chce dzięki temu wzmocnić relacje z klientami i jeszcze bardziej ułatwić im korzystanie z bankowości – poinformowali przedstawiciele ING. Zmiany w Moim ING będą widoczne od 12 listopada br.

ING Bank Śląski zapowiada zmiany w bankowości internetowej i mobilnej Moje ING

Personalizacja jest dla banku kluczową kwestią w budowaniu trwałych relacji z klientami. “Chcemy, aby klienci na co dzień czuli, że ktoś się o nich troszczy, a to, co im proponujemy było dokładnie tym, czego potrzebują. Dzięki zmianom, które wprowadzamy, Moje ING jest jeszcze bardziej „moje”. Staje się coraz bardziej intuicyjnym asystentem, który działa na rzecz klienta” – powiedział Marcin Giżycki, wiceprezes zarządu ING Banku Śląskiego.

Nawet 93% Polaków zgadza się z tym, że technologia ułatwia życie. Z kolei 52% badanych chciałoby, żeby aplikacje bankowe podpowiadały im z jakich produktów warto skorzystać. Równocześnie dla 72% ważne jest aby nowe technologie oferowały im wybór. [1] Projektując nowe rozwiązania warto pamiętać o tym, że klienci potrzebują nie tylko usprawnień, ale również chcą zachować poczucie kontroli, podkreślają specjaliści ING.

“Z przeprowadzonych przez nas badań wynika, że Polacy są otwarci na technologie i aplikacje, w których mogą załatwić wiele spraw, ale chcą mieć jednocześnie kontrolę nad nowymi rozwiązaniami. Właśnie te wskazania przyświecały nam przy aktualizacji naszej aplikacji. To co proponujemy to możliwość ustawienia aplikacji przez klienta jak najbardziej według siebie z jednoczesnym zachowaniem kontroli nad aplikacją i wykorzystaniem jej możliwości asystenckich” – wskazała Katarzyna Stawecka, dyrektor Banku odpowiedzialna za Retail Digital Experience w ING Banku Śląskim.

Zmiany w Moim ING, które będą widoczne od 12 listopada br.:

Strona logowania w przeglądarce

  • Nowa przestrzeń komunikacyjna i relacyjna.
  • Lepiej widoczne komunikaty bezpieczeństwa.
  • Rozwinięta sekcja pomocy w logowaniu i aktywacji bankowości.
  • Klawiatura ekranowa teraz także dla pola loginu (a nie tylko hasła).

Ekran przed zalogowaniem do aplikacji

  • Szybsze logowanie dzięki lepszemu umiejscowieniu przycisku Zaloguj.
  • Lepsze dostosowanie funkcji przez klienta do swoich preferencji.
  • Aktywne bilety parkingowe i na komunikację miejską widoczne bez logowania.
  • Nowa przestrzeń komunikacyjna.
  • Uporządkowany układ ulubionych funkcji.

Strona główna bankowości

  • Podzielona na 3 intuicyjne główne sekcje:
    – moje finanse, w których widać wszystkie produkty finansowe klienta;
    – skróty, dzięki nim można szybko dotrzeć do najpotrzebniejszych funkcji;
    – Wybrane dla Ciebie: sekcja, w której klient zobaczy spersonalizowane podpowiedzi i oferty.
  • W wersji przeglądarkowej widoczna będzie dodatkowo sekcja Analiza wydatków – to odświeżone podsumowanie budżetu klienta.
  • Możliwość ustawienia przez klienta skrótów do wybranych usług i dodatków.
  • Dodatkowe wejście do widoku tabelarycznego bezpośrednio ze strony głównej.
  • Łatwiejsze przełączanie się między kontem firmowym, indywidualnym, a kontem maklerskim.

[1] Badanie przeprowadzone przez agencję Minds & Roses na zlecenie ING Banku Śląskiego w dniach 21-25 sierpnia 2023 roku metodą CAWI. W badaniu wzięła udział reprezentatywna grupa 1000 osób w wieku 18-65 lat, korzystających z internetu oraz usług banków.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *