Zmiany kadrowe

Izabela Franke objęła stanowisko Head of Advisory w Future Mind

Menedżerka będzie odpowiedzialna m.in. za doradztwo klientom w zakresie transformacji cyfrowej, ze szczególnym uwzględnieniem: hiperpersonalizacji komunikacji i doświadczeń oraz budowy zaangażowania konsumentów. Wesprze kluczowy filar rozwoju Future Mind, tj. usługi doradcze – poinformowali przedstawiciele spółki.

Izabela Franke objęła stanowisko Head of Advisory w Future Mind

Izabela Franke to ekspertka w obszarze Customer Experience oraz technologii wspierających zarządzanie relacjami z klientami (MarTech, CRM, e-commerce self-service, portale) z ponad 15 letnim doświadczeniem. Przed dołączeniem do Future Mind przez ponad 6 lat była związana z firmą konsultingową PwC, gdzie jako Vice Director i Head of Digital Ecosystems, wspierała organizacje w procesach transformacji cyfrowej, w obszarach Front Office, które wiążą się bezpośrednio z konsumentem, tj., marketingiem, sprzedażą oraz obsługą klientów. W swojej pracy łączy wiedzę biznesową i rozumienie technologiii, dostarczając rozwiązania, które zwiększają przychody i rentowność klientów oraz budują doskonałe customer experience, zapewniają przedstawiciele Future Mind.

Wcześniej Izabela Franke pracowała w takich firmach jak Agora, Benefit Systems oraz Atos Polska. W swojej długoletniej karierze zawodowej zrealizowała wiele projektów dla spółek z branży retail, FMCG, finansowej, paliwowej, transportowej oraz mediowej.

“Izabela ma ogromne doświadczenie w obszarze digital transformation, a swoimi działaniami udowadnia, że dane i technologia odpowiednio wspierane rozumieniem zachowań klientów, mogą dostarczać prawdziwą wartość. Nie mam wątpliwości, że jej umiejętności oraz wiedza rynkowa, w znacznym stopniu przełożą się na rozwój naszego działu Advisory” – skomentował Tomasz Woźniak, CEO Future Mind.

Dodajmy, że Izabela Franke jest autorką oraz współautorką publikacji w obszarze budowania doświadczeń klienta oraz marketingu opartego o dane, m.in. Biblia e-biznesu. Opracowała także wiele raportów i analiz dotyczących data driven marketingu, CX, CDP oraz postaw i zachowań konsumenckich. Jest też wykładowcą studiów podyplomowych Uniwersytetu Łódzkiego na kierunku „E-commerce”. Występuje jako prelegent na konferencjach technologicznych i retailowych.

Tagi

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *